klasa premium

Więcej o:

klasa premium

  • Nieudane ataki na klasę premium

    pierwszym Audi z silnikiem V8. Chociaż (za)bardzo przypominał mniejsze modele 100 i 200, oferował wszystko, co potrzebne było do szczęścia w klasie premium. 8-cylindrowy silnik o pojemności 3,6 litra i mocy 250 koni był w zasadzie połączeniem dwóch jednostek

  • Klasa premium w USA - rozgrywka pomiędzy Niemcami

    Kolejny rok z rzędu Mercedes okazał się liderem amerykańskiej klasy premium. W 2018 r. Mercedes sprzedał dokładnie 315 959 samochodów, co pozwoliło mu utrzymać pierwsze miejsce. Warto jednak odnotować, że rok do roku Mercedes zanotował sprzedaż niższą o 6,3 proc. To o tyle ważne, ze Daimler już

  • Ranking nowych SUV-ów klasy premium. Luksusowe nowości najlepszych marek

    Ranking nowych SUV-ów. Który model wybrać? Luksusowe samochody nadal cieszą się sporym zainteresowaniem - w pierwszym półroczu 2020 roku w naszym kraju przybyło ponad 32 tysiące nowo zarejestrowanych aut klasy premium. Początkowy wzrost - z wiadomych przyczyn nieco osłabł, ale nadal utrzymuje się

  • Kryzys w 2020 r.? Klasa premium ledwo go zauważyła. Podsumowanie roku

    Klasa premium na tle całego rynku W 2020 r. w Polsce zarejestrowano 428 377 nowych samochodów, czyli aż o 22,9 proc. mniej niż w 2019 r. Powód jest oczywisty - pandemia i lockdown w pierwszej połowie roku wyraźnie odbiły się na samochodowych statystykach. Marzec, kwiecień i maj były pod tym

  • Opinie Moto.pl: Peugeot 3008 HYbrid4 GT Pack. Coraz bliżej klasy premium

    charakterystyczne dla całej nowej gamy francuskiego producenta, a flagowy model Peugeot 3008 HYbrid4 (to nie literówka - taka jest oryginalna pisownia) w najdroższej wersji wyposażenia GT Pack jest bardzo dobrym przykładem. To elementy, które bardzo zbliżają go do prawdziwej klasy premium. Peugeot 3008 HYbrid4

  • Niemcy pogodzeni. Oto lider klasy premium w Polsce

    rejestracji, a więc ponad dwukrotnie mniej niż Volvo. Za lwią sprzedaż Volvo odpowiada jeszcze stara generacja modelu, ale do Polski przyjechały już nowe XC60. Nie licząc pierwszego miejsca, w polskiej klasie premium zdecydowanie dominują niemieccy producenci. Przede wszystkim BMW oraz Mercedes. Tuż za tą

  • Im się nie udało, czyli nieudane ataki na klasę premium

    był też pierwszym Audi z silnikiem V8. Chociaż (za) bardzo przypominał mniejsze modele 100 i 200, oferował wszystko, co potrzebne było do szczęścia w klasie premium. 8-cylindrowy silnik o pojemności 3,6 litra i mocy 250 koni był w zasadzie połączeniem dwóch jednostek czterocylindrowych 1.8 z Golfa