Porównania pojazdów
-
Peugeot 408 1.2 Hybrid vs. Cupra Formentor 1.5 eTSI. Segment podobny, ale odmienne natury
Dobrze jest mieć wybór i przed takowym właśnie stoimy, szukając rodzinnego crossovera. Klasa kompaktowa jest niezwykle szeroka. Niektóre modele wręcz zahaczają o segme...
-
Opel Astra Sports Tourer i Volkswagen Golf Variant. Bratobójczy pojedynek kompaktów
Kupujemy coraz mniej aut klasycznych kompaktowych, ale statystyki sprzedaży pokazują, że to wciąż ważne ogniwo w europejskiej gospodarce. Według danych ACEA dotyczącyc...
-
Renault Arkana 160 EDC vs. Cupra Ateca 1.5 TSI. Dwie filozofie SUV-ów klasy C. Która lepsza?
To właśnie ten segment służy teraz rodzinom podczas codziennej eksploatacji na krótkim i długim dystansie. 4,5-metrowe SUV-y wyparły z rynku niektóre auta kompaktowe i...
-
Cupra Born vs. Peugeot E-308. Łączy je segment, ale to dwa zupełnie inne auta
Kompaktowe elektryki miały elektryfikować Europę, ale tak się nie stało. Problem może tkwić w wysokiej cenie i ograniczonym zasięgu. Tak przynajmniej wyglądała sytuacj...
-
Dacia Duster vs. Hyundai Tucson. Sprawdzamy hybrydowe bestsellery polskiego rynku
Polacy pokochali te modele. Dacia od lat uchodzi za najtańszego crossovera klasy kompaktowej, a Hyundai szturmem dystansuje takie tuzy, jak Toyota RAV4, Forda Kugę czy...
-
SsangYong Musso Grand vs. Volkswagen Amarok. Tańszy z Korei czy droższy z Niemiec?
Pikapy w Polsce nie są już tak popularne jak choćby dekadę temu, gdy sprzyjały im przepisy fiskalne. Rynek się skurczył, ale konstrukcje mocno zbliżyły się komfortem i...
-
Skoda Octavia vs. Mazda 3. Lepiej iść z prądem, czy być oryginałem? My już znamy odpowiedź
Mimo ogromnej popularności SUV-ów wciąż lubimy kompakty. Za ich wszechstronność, dobre prowadzenie i różnorodność napędów. To jeden z ostatnich segmentów, gdzie spotka...
-
Volkswagen Tiguan 2.0 TDI vs. Land Rover Discovery Sport D200. Dla Polaka to łatwy wybór
Kompaktowe SUV-y niemal zjadły klasyczne segmenty C i D. Wolimy większe, droższe i wyżej zawieszone auta. Coraz częściej z hybrydowym napędem, ale nie możemy zapominać...
-
Volkswagen Touareg 3.0 TDI vs. Range Rover Sport D300. Klasa premium dla wymagających
SUV-y klasy premium to segment dla bogatych, wymagających i ceniących luksus klientów. Królują w nich trzy niemieckie marki premium. Czy amatorzy takich samochodów są ...
-
Opinie Moto.pl: Renault Austral E-Tech vs. Hyundai Tucson Hybrid. Hybrydy nie tylko do miast
W klasie kompaktowej wciąż znajdziemy wiele konstrukcji z dieslami, ale nie w katalogu Renault albo Hyundaia. Tutaj prym wiodą hybrydy, które w miejskich warunkach...
-
Opel Astra 1.2 Turbo EDTC vs. Volkswagen Golf 1.5 eTSI. Starcie ikon klasy kompaktowej
Rywalizują ze sobą od kilku dekad o miano najpopularniejszego auta klasy C na Starym Kontynencie. Zanim Astra pojawiła się w 1991, o klientów rywalizował Kadett. Golf...
-
Renault Scenic E-Tech vs. BMW iX2 xDrive30. Wybór wcale nie jest oczywisty
W teorii reprezentują odmienne światy, ale różnice w segmencie elektryków zacierają się dość mocno. Tańsze marki już tak mocno nie odbiegają od klasy premium, jak...
-
Jaguar F-Pace P250 AWD vs. Volvo XC60 B5 AWD. Brytyjski sznyt czy skandynawski pragmatyzm?
Gdy diesle dostają lekkiej zadyszki, benzynowe napędy przejmują rynkową pałeczkę. Doładowane, mocne, sprawne podczas pracy z dużym obciążeniem i ekologiczne. Potrafią...
-
Elektryczne SUV-y za 150-200 tysięcy złotych. Jest w czym wybierać
Przeglądamy ofertę SUV-ów, bo te sprzedają się w Europie najlepiej. Podobnie w Polsce i nic w tym dziwnego. Wsiada się do nich łatwiej niż do hatchbacka, a zwiększony...
-
Mini Countryman SE vs. Hyundai Ioniq 5. Kompaktowe, rodzinne i elektryczne. Czy to ma sens?
Scena elektryczna w Polsce mocno kuleje, ale producenci nie składają broni i zalewają rynek nowymi propozycjami. O ile Ioniq 5 jest z nami od kilku lat i wciąż wygląda...
-
Skoda Octavia 1.5 TSI e-Tec vs. Honda Civic Hybrid. Rodzinne, ale czy oszczędne?
Kompaktowe auta wciąż uchodzą za funkcjonalne, wielozadaniowe i przede wszystkim rodzinne. Dotknęła je także elektryfikacja. Co prawda, w pełni elektrycznych mamy...
-
Seat Arona 1.5 TSI vs. Peugeot 2008 1.2 PureTech. Starcie miejskich crossoverów
To jeden z najmocniej obsadzonych segmentów. Możemy się w nim doliczyć ponad 30 modeli. Z Europy, Azji i ze Stanów Zjednoczonych, biorąc pod uwagę rodowód Jeepa....
-
Land Rover Discovery Sport 2.0d vs. Mazda CX-60 3.3d. Wielkie starcie diesli
Grają do jednej bramki, ale z innych światów. Łączy je segment i grupa docelowa klientów, jednak Land Rover i Mazda pokazują, że rzeczywistość SUV-ów potrafi być zgoła...
-
Opinie Moto.pl: VW T-Roc 1.5 TSI vs. Hyundai Kona 1.6 T-GDI. Oba hity po zmianach
To konie pociągowe aktualnych czasów. Crossovery segmentu B szturmem podbijają Europę od kilku lat. Do tego tłok w tej klasie jest potężny - ponad 30 modeli. Niełatwo...
-
Opinie Moto.pl: Skoda Scala 1.5 TSI vs. Peugeot 308 1.2 Turbo. Kompakty z różnych światów
Ich pozycja nie jest przesadnie mocna w Polsce, ale trudno im odmówić uroku. Skoda nawiązuje do Golfa poprzedniej generacji, zaś Peugeot to przedstawiciel nowoczesnej...