euro ncap

Więcej o:

euro ncap

  • Euro NCAP stawia na pieszych

    rozdanie Euro NCAP) żadne nie otrzymałoby maksymalnej, pięciogwiazdkowej noty. Większość nowych modeli w dziedzinie "bezpieczeństwo pieszych przy zderzeniu z autem" uzyskuje wynik pomiędzy 41 a 54%. Najlepiej ze wspomnianej dziesiątki wypadł Volkswagen Jetta (56%), najgorzej - Citroen DS5 (40%). A może

  • Euro NCAP | Już nie tak dobrze

    Podobnie jak ich poprzednicy, druga generacja trojaczków z Kolina także różni się między sobą kształtem nadwozia. Mimo to Euro NCAP przebadało tylko Toyotę Aygo wierząc, że Citroen C1 i Peugeot 108 zachowają się w czasie wypadku w identyczny sposób. Wynik czterech gwiazdek można uznać za dobry

  • Euro NCAP: Ostatnie takie testy

    . Jak czytamy na stronie organizacji: Euro NCAP jest rozczarowane, że "safety pack" nie jest oferowany jako wyposażenie standardowe we wszystkich wersjach Sandero. Wśród testowanych samochodów znalazł się także kolejny pickup (dopiero niedawno Euro NCAP zajęło się tym typem samochodów), Ford Ranger

  • Euro NCAP: Już nie będzie tak łatwo

    W 1997 roku, gdy powstawało Euro NCAP, osiągnięcie pięciu gwiazdek było właściwie niemożliwe. W kolejnych latach coraz więcej samochodów zdobywało najwyższe noty i obecnie 97% z nich otrzymuje cztery lub pięć gwiazdek. W związku z tym, Euro NCAP ogłosiło dziś, że począwszy od lutego przyszłego roku

  • Euro NCAP | 12 nowych testów

    Trzecia generacja najmniejszego ze Smartów kończy testy Euro NCAP z wynikiem czterech gwiazdek. Według najnowszej metodologii badań nie ma powodu do wstydu, to wciąż bezpieczne auto miejskie. Ogólny wynik: 4 gwiazdki Bezpieczeństwo dorosłych pasażerów: 82% Bezpieczeństwo dzieci: 80% Bezpieczeństwo

  • Nowe testy Euro NCAP | cz. II

    Nowe testy Euro NCAP | cz. I Renault wpompowało fortunę w reklamę, aby przekonać ludzi, że ich samochody są najbezpieczniejsze. Rzeczywiście, większość modeli w ostatniej dekadzie wypadła co najmniej dobrze, ale nie wszystkie otrzymały pięć gwiazdek. Wśród najwyżej ocenionych Renówek znalazło

  • Euro NCAP: bez taryfy ulgowej

    nabywców może sprawdzić, jaki poziom bezpieczeństwa prezentują interesujące go modele. Wynik z testu Euro NCAP nie jest decydujący przy zakupie samochodu, ale aspekt bezpieczeństwa przy wyborze modelu wskazuje w Polsce 18 proc. zainteresowanych zakupem osób (badanie OBOP z 2008 r.). W Europie ten wskaźnik

  • Euro NCAP nagrodzi za system AEB

    Tak jak kiedys swiat motoryzacji oszalal na punkcie systemu ABS, a pozniej ESP, tak teraz szykuje sie kolejna rewolucja w bezpieczenstwie za sprawa systemu awaryjnego hamowania zwanego AEB (Autonomous Emergency Braking). Dlaczego? Gdyz od 2014 roku Euro NCAP bedzie przyznawal za niego dodatkowe

  • Mercedes Citan na trójkę | Euro NCAP

    tu najwięcej punktów. Na liście wyposażenia standardowego znajduje się co prawda system stabilizacji toru jazdy, ale brakuje choćby systemu przypominającego o niezapięciu pasów (dostępny wyłącznie dla fotelu kierowcy). Euro NCAP miało znacznie więcej zastrzeżeń, jeżeli chodzi o tę kwestię. Szczegółowe wyniki

  • Niebezpieczne auta wg Euro NCAP

    się za wcześnie stając się nie tylko bezużyteczna, ale wręcz niebezpieczna. Wizja bycia najniebezpieczniejszym autem przebadanym w Europie (nie licząc modeli chińskich producentów) nie uśmiechała się Nissanowi. Jeszcze w tym samym roku poprawiony model trafił do garaży Euro NCAP i ponownie został rozbity