raporty awaryjności

Więcej o:

raporty awaryjności

  • Raport awaryjności TUV 2016 | Niemcy na czele

    Wyniki najnowszej edycji rankingu oparto o rezultaty ponad 8,8 mln przeglądów dokonanych w okresie od lipca 2014 do czerwca 2015 r. Oceny to odsetek egzemplarzy danego modelu, u których wykryto poważne usterki. Które samochody okazały się najlepsze, a które najgorsze w poszczególnych grupach

  • Raport awaryjności TUV 2017 | Niemcy górą

    Przeglądy, o które oparto wyniki raportu, przeprowadzano w okresie od lipca 2015 r. do czerwca 2016 r. W sumie przeprowadzono 8,9 mln kontroli. Im więcej usterek stanowiących poważne zagrożenie, tym słabszy wynik w raporcie. Samochody podzielono na 5 kategorii wiekowych. Procenty podawane w nawiasie

  • Raport awaryjności | Najlepsze SUV-y

    TUV opublikował najnowszy raport awaryjności modeli SUV. Niemcy wzieli pod lupę wszystkie samochody, od najmniejszych mieszczuchów po terenówki. Procenty przy aucie to odsetek samochodów danego modelu, który zmagał się z awariami - sprawa jest prosta, im niższy procent tym lepiej. TUV

  • Jest nowy raport awaryjność TUV 2022. Niemcy wskazali konkretne modele

    Więcej informacji o awaryjności poszczególnych modeli znajdziesz też w serwisie Gazeta.pl. Niemieckie Stowarzyszenie Inspekcji Technicznej TÜV po raz 50. przygotowało raport awaryjności samochodów. Kluczem do miarodajności tego badania jest nie tylko tradycja, ale i... skala. Podstawą do zbudowania

  • Raport awaryjności DEKRA 2016 | Te auta psują się najrzadziej

    W swych raportach niemiecka DEKRA dzieli samochody na segmenty, a każdy z nich na trzy kategorie przebiegów: do 50 tys. km, od 50 do 100 tys. km i od 100 do 150 tys. km. Raporty są oparte na badaniach okresowych, jakie przechodzą samochody niemieckich kierowców. DEKRA nie bierze pod uwagę usterek

  • Najmniej awaryjne - raport DEKRA 2012

    Raport awaryjności samochodów używanych DEKRA przygotowuje co roku. Lista najbardziej niezawodnych modeli podzielona jest na osiem klas, w których wyodrębnione są trzy grupy przebiegu. Zestawienie opiera się na danych pochodzących z 15 mln inspekcji przeprowadzonych na 230 modelach. Poniżej wyniki

  • Ranking awaryjności - ADAC 2013

    Raport awaryjności tworzony jest na podstawie zgłoszeń samych kierowców, których auta zostały unieruchomione przez usterkę i do których wezwana została pomoc drogowa ADAC. Pod uwagę brane są modele nie starsze niż sześć lat, które przez przynajmniej trzy lata oferowane są na rynku w niezmienionej