samochody zabytkowe

Więcej o:

samochody zabytkowe

  • Mercedes-Benz Classic i Moto.pl razem na Nurburgringu

    Historia Mercedesa klasy S Na bogatej w prawdziwe wyścigowe unikaty liście startowej, nie zabrakło fabrycznego Mercedesa 220 SE znanego także jako "Racing Tailfin". Za kierownicą tej prawdziwej legendy wyścigów wytrzymałościowych zasiądzie nasz redakcyjny kolega Piotr Sielicki. Przygotowany przez

  • Najdroższe samochody na świecie sprzedane na aukcjach

    Model GT40 pokazał światu, że Ford potrafi zbudować samochód wyścigowy i z powodzeniem konkurować z najlepszymi. Ten egzemplarz jest wyjątkowy, stąd tak wysoka cena. Prezentowany egzemplarz z numerem startowym 40 ma wspaniałą metrykę. Jest jednym z dwóch zachowanych Fordów GT40 Lightweight. Na torze

  • Techno Classica 2012

    Pierwszy dzień imprezy (21 marca) był otwarty wyłącznie dla dziennikarzy. Od dziś wrota Techno Classica 2012 stoją otworem dla wszystkich. Ubiegły rok był rekordowy pod względem odwiedzin. Na imprezie w Essen pojawiło się ponad 178 tys. osób z 30 krajów. Organizatorzy mają nadzieję, że 24. edycja

  • Perełki nad jeziorem Como

    To najstarszy tego typu konkurs na świecie. Pierwszy, pod nazwą "Coppa d'Oro Villa d'Este" odbył się jeszcze w 1929 roku, zaledwie dwa miesiące przed wielkim krachem na amerykańskiej giełdzie. Konkurs przetrwał co prawda wojnę i organizowany był nieprzerwanie do 1949, jednak po zniszczeniach nikt

  • Ruszył festiwal prędkości w Goodwood

    Po raz pierwszy fani motoryzacji pojawili się tutaj w 1936. Jednak sławę i renomę Goodwood zyskało w 1993 roku, kiedy to po raz pierwszy imprezę zorganizowano z wielkim rozmachem. Wtedy okrzyknięto ją festiwalem prędkości. Goodwood Festiwal of Speed - historia Motywem przewodnim tegorocznego

  • V Eliminacja NOVOL Classicauto Cup 2013 | Kielce

    Po długiej przerwie zawodnicy mogli ponownie rywalizować na wyremontowanym odcinku leśnym Toru Kielce. Doszły więc ciekawe i szybkie partie trasy, a próby sportowe wydłużono do około 3,5 km. Rozegrano ich sześć, obyło się bez spektakularnych wypadnięć poza tor ani innych incydentów, na co miała

  • Jak Škoda podbijała Monte Carlo?

    31. Rajd Monte Carlo w roku 1962 zakończył się tytułem mistrzowskim w klasie do 1300ccm dla fińskiej załogi Esko Keinänen/Rainer Eklund i ich Škody Octavia TS. Co ciekawsze, ostateczny rezultat zmagań RMC z roku 1961 był analogiczny - jednak wówczas powszechnie tłumaczono go raczej łutem szczęścia