seat

Więcej o:

seat

  • Seat Ibiza i Arona po aktualizacji. Młodzieńcza werwa zachowana

    Seat Ibiza to niewątpliwie wizytówka marki. Podobnie jak młodsza Arona, auta przeszły właśnie zmiany zarówno na zewnątrz, jak i w środku. Dla projektantów, jak zaznacza producent, najważniejsze było zachowanie młodego ducha i poszerzenie sposobów na komunikację ze światem zewnętrznym. Seat Ibiza

  • Seat Arona - ceny najmniejszego SUV-a Seata

    Seat Arona - ceny w Polsce Pod maskę najmniejszego SUV-a Seata trafiają silniki benzynowe o mocy od 95 do 150 KM (topowe 1.5 TSI nie zostało jeszcze wycenione) oraz diesle w przedziale od 95 do 115 KM. Na początku w polskiej ofercie znalazła się odmiana 1.0 TSI o mocy 95 i 115 KM. Pozostałe silniki

  • Seat szykuje nową Ibizę i Aronę. Podwójna premiera już za tydzień

    Nowy Seat Ibiza i Seat Arona zadebiutują 15 kwietnia. Oba modele mają być znacznie bardziej nowoczesne - zostały zaprojektowane tak, by odpowiedzieć na współczesne wymogi digitalizacji i dostępności w sieci. Projektanci postawili na zupełnie nowy styl - we wnętrzu mamy się spodziewać prawdziwej

  • Seat Exeo

    W pierwszym komunikacie nie obyło się bez nieporozumień. Przedstawiciele marki Seat umieścili nowy model w segmencie "B", co zostało odebrane jako zapowiedź sedana zbudowanego na bazie nowej Ibizy . W końcu okazało się, że chodzi o model

  • Seat Altea

    Seat określa swój nowy model jako MSV (Multi Sport Vehicle - wielofunkcyjne auto sportowe). To nietypowy minivan w odróżnieniu od na przykład Volkswagena Tourana, który ma tę samą płytę podłogową co Altea. Ta ostatnia jest niższa i krótsza, nie pochwali się jak inne

  • Seat Tarraco - tak wygląda największy SUV Seata

    Seat mocno stawia na rozwój oferty w segmentach SUV i crossover. Najpierw pojawiła się Ateca potem Arona, a na koniec dołączył do nich największy Tarraco. Samochód ma długość 4735 mm i jest typowym autem sportowo-rekreacyjnym, zbudowanym na płycie podłogowej MQB-A. Jego mocną stroną jest bagażnik o

  • Cupra Born. Pierwszy elektryk hiszpańskiego producenta nie jest Seatem

    Dlaczego trudne? Kształty kompaktowego Volkswagena na prąd łatwo odnaleźć w sylwetce Cupry Born. Nie jest w stanie ukryć ich agresywna stylistyka nadwozia. Również we wnętrzu Born każdy, kto miał do czynienia z modelem ID.3 poczuje się jak w domu. Argumentem przetargowym Cupry ma być dodatkowa moc