audi tt

Więcej o:

audi tt

  • Nowe Audi TT RS - czas na lekkie poprawki

    Audi TT RS wciąż napędzane jest chwalonym silnikiem 2.5 TFSI. To rzędowa, pięciocylindrowa jednostka o imponujących parametrach - 400 KM mocy oraz 480 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Standardem w TT RS jest napęd quattro oraz 7-stopniowy, dwusprzęgłowy automat. Coupe od 0 do 100 km/h

  • Audi TT RS na ostro

    TAKŻE: Fabrycznie poprawione Audi TTS - ZOBACZ TUTAJ Posłuchaj nowego Audi TT RS Samochody: Audi TT - ogłoszenia

  • Audi TT/TTS - test | Pierwsza jazda

    (wcześniej 200 KM), znane chociażby z Golfa GTI szóstej generacji. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje takiej "tetetce" zaledwie 6,1 s. Wszystko to przy średnim spalaniu 6,6 l/100 km. Obecny w Audi TT już od dłuższego czasu diesel 2.0 TDI na pierwszy rzut oka pozostał nietknięty

  • Audi TT Roadster | Ceny w Polsce | Ekskluzywna nisza

    Nowe Audi TT na polskim rynku Najnowsze TT Roadster można już zamawiać w polskich salonach Audi. Do napędu TT może być użyty jeden z trzech silników do wyboru, znanych już z TT Coupe. Podstawowa jednostka 2.0 TFSI osiąga 230 KM mocy i 370 Nm momentu. Współpracuje standardowo ze skrzynią ręczną o

  • Genewa 2009: Audi TT RS - tak wygląda

    O najmocniejszym Audi TT RS pisaliśmy tutaj. Już wtedy znane były wszystkie szczegóły techniczne: pięć cylindrów, 2,5 litra pojemności skokowej i turbosprężarka. Maksymalna moc: 340 KM (już oficjalnie), maksymalny moment obrotowy: 450 Nm, a to wszystko przekazywane na cztery koła

  • Audi TT RS | Ceny w Polsce | Małe R8

    Audi TT RS Coupe zostało w Polsce wycenione na 318 300 złotych. Na wyposażeniu standardowym znajdziemy: tylne reflektory diodowe, podgrzewane lusterka boczne, sportowe fotele RS ze zintegrowanymi zagłówkami, sportową wielofunkcyjną kierownicę skórzaną RS czy komfortową klimatyzację automatyczną

  • Salon Genewa 2014 | Nowe Audi TT | (R)ewolucja

    Nowe Audi TT | Poznaj jego wnętrze Na pierwszy rzut oka widać, że nowe Audi TT nie będzie stylistyczną rewolucją. Ale w przypadku Audi chyba nikt się tego nie spodziewał. Do trzeciej odsłony kompaktowego coupe lepiej pasuje słowo ewolucja. Niemniej jednak, samochód będzie teraz prezentować

  • Nowe Audi TT i TTS | Pierwsza jazda | Z myślą o kierowcy

    Nowe Audi TT na polskim rynku Jak ten czas leci... Audi TT ma już 16 lat! Pierwsza generacja niemieckiego coupe zadebiutowała w 1998 roku. Auto wyróżniało się surową stylistyką i charakterystyczną sylwetką. Szybko jednak otrzymało łatkę "auta dla fryzjera". Bardziej męska była druga generacja

  • Salon Pekin 2016 | Audi TT RS | Bardzo blisko terytorium R8

    Audi TT i TTS | Pierwsza jazda | Z myślą o kierowcy Informacje o Audi TT RS pojawiały się już od dłuższego czasu. Była to jedna z najbardziej wyczekiwanych premier z Ingolstadt. Wielu spodziewało się, że drapieżne TT zobaczymy już w Genewie, jednak Niemcy kazali nam poczekać trochę dłużej. Zgodnie

  • Audi TT powoli kończy karierę. Następca będzie w pełni elektryczny

    Audi TT niedługo zniknie z oferty bawarskiej marki - potwierdził Bram Schot, dyrektor generalny Audi. Wraz z zejściem ze sceny aktualnej generacji zakończy się więc rynkowa kariera małego TT. Audi TT będzie jedną z ofiar postępującej elektryfikacji w Ingolstadt. Audi do końca 2020 r. chce