avus

Więcej o:

avus

  • Avus RS6 - głód mocy

    Wystarczy zajrzeć do tabelki z danymi technicznymi Audi RS6, aby stwierdzić, że w rodzinnym kombi zamontowano mały reaktor jądrowy. Ale są ludzie którym to i tak mało. Aby w pełni cieszyć się mocą 580 KM i tak należy wynająć tor wyścigowy, a czasem i parę lekcji jazdy tym autem. Firma Avus

  • Lustrzane R8 - prawie jak Avus

    Avus Quattro to gwiazda salonu samochodowego we Frankfurcie w 1991 roku. Nazwa Avus nawiązuje do berlińskiego toru wyścigowego, a aluminiowe nadwozie do sportowych przodków Audi z lat 30. - Auto Union. Ponad 500-konny silnik W12 o pojemności 6 litrów pozwalał na osiągnięcie 340 km/h

  • Audi Avus Quattro | Supersamochód, który nie trafił na drogi

    silnik V8 o mocy 174 KM. Jednak konceptem Avus Quattro Audi udowodniło, że to była rozgrzewka, a inżynierowie z Ingolstadt na poważnie myślą o supersamochodzie. Spyder Quattro był "tylko" sportowy i szybki, Avus Quattro miał pokazać siłę w segmencie, dotąd zarezerwowanym dla marek pokroju Lamborghini

  • AVUS Performance - BMW M3 Coupe

    Każdy, kto zechciałby odświeżyć swoje BMW M3, będzie musiał zrobić to we własnym zakresie lub skorzystać z pomocy tunera - na przykład firmy Avus. Tuner, który w swoim portfolio ma wiele ciekawych projektów (Audi TT-RS, Audi A4 2.7 TDI Avant, Nissan GT-R, Audi RS6), bez problemu powinien spełnić

  • No more White Power

    White Power, tak miało się nazywać najnowsze Audi RS6 poddane tuningowi w firmie Avus. Pisaliśmy o nim tutaj. To oczywiście wersja anglojęzyczna nazwy, która nie miała w założeniu budzić żadnych negatywnych skojarzeń, tłumaczy przedstawiciel firmy Avus. Żeby jednak nie było żadnych wątpliwości

  • Mroczny GT-R od Avusa

    Avus lubuje się w tuningu Audi, ale nie gardzi również japońską konkurencją Porsche 911 Turbo. Bazą dla tunera stał się limitowany Nissan GT-R Black Series. Fabryczny lakier zastąpiła matowa czerń. Nie zabrakło przyciemnionych szyb, a 20-calowe felgi także polakierowano na czarno - tym razem

  • Rycerze swastyki, cz. 8. Mit srebrnych strzał

    odkręcali i wrzucali do oleju ciężkie elementy zawieszenia Łatwo dostrzec w tej legendzie kilka nader poważnych usterek. Po pierwsze, już rok wcześniej na torze Avus, gdy von Brauchitsch wygrywał za kierownicą starego Mercedesa SSK, zamaskowanego wyklepaną z blachy aluminiowej lekko opływową karoserią

  • Czarna strzała od Avusa

    Lubujący się w czarnych kreacjach Avus odsłonił kolejną propozycję spod znaku czterech pierścieni. Tym razem z garażu tunera wyjeżdża Audi A4 Black Arrow, czyli "Czarna Strzała". Z zewnątrz zmieniło się niewiele: zarówno nadwozie, jak i aluminiowe felgi o średnicy 21 cali pokrywa lśniąca czerń

  • Tory wyścigowe dla samochodów w Niemczech. Poznaj słynne obiekty Formuły 1

    na przemian w Hockenheimring i Nürburgring.  Tory samochodowe w Niemczech: AVUS w Berlinie Opisując tory samochodowe w Niemczech, warto wspomnieć także o torze AVUS, będącym częścią autostrady na południowym-zachodzie Berlina. Autostrada, będąca najstarszą na świecie, została oddana do użytku w 1921 r. Tor

  • Rycerze swastyki, cz. 2. Za swojego mercedesa Hitler zapłacił barterem

    roku wyścig na berlińskim torze Avus za kierownicą auta wyglądającego na nowe (choć przypominało srebrny ogórek), ale pod opływową karoserią krył się przestarzały fundament w postaci Mercedesa SSK. Notabene to wówczas jeden z niemieckich komentatorów, na fali euforii po zwycięstwie lokalnego herosa

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.