Citroen oferuje swoje auto budżetowe w trzech wersjach wyposażenia: Attraction, Seduction, Exclusive. Peugeot nazywa je inaczej: Acces, Active i Allure. Taka sama jest jednak gama silników C-Elysee i 301. Oba auta można kupić z 1.2 72 KM, 1.6 VTi 115 KM i HDi 90 KM. Peugeot zrezygnował jednak z najsłabszej i zarazem najlepiej wyposażonej wersji. W cenniku Peugeot nie znajdziemy, zatem, 301 Allure 1.2 72 KM. Trudno się dziwić, takie auto w Citroenie kosztuje aż 49 100 zł.
Druga różnica? Ta schowała się w najdroższej i najmocniejszej odmianie Peugeota. W porównaniu z Citroenem, wybierając Peugeota z silnikiem 1.6 HDi o mocy 90 KM w wersji Allure oszczędzimy 300 zł. (58 100 zł).
>> Używane Peugeoty trzymają ceny | Ogłoszenia <<
Peugeot 301 to pierwszy model marki z cyfrą "1" na końcu. Zgodnie z nowym nazewnictwem oznacza to samochód przystępny cenowo, skierowany do nowych grup klientów, którzy oczekują funkcjonalności i wszechstronności, a jednocześnie nowoczesności i komfortu - słowem auto budżetowe.
Peugeot 301 ma 4,44 m długości, obszerną kabinę pasażerską, a także całkiem spory kufer o pojemności 506 l (norma VDA, 640 l wg normy SAE). W zależności od wersji Peugeot 301 może być wyposażony m.in. w klimatyzację, zestaw audio MP3 z portem USB oraz możliwością podłączenia zestawu głośnomówiącego Bluetooth, system zdalnego otwierania pokrywy bagażnika czy system wspomagania parkowania tyłem.
Auto z silnikiem 1.6 115 KM może być dodatkowo wyposażone w automatyczną 4-biegową skrzynię (59 600 zł). Zamówienia będą przyjmowane od połowy listopada, a pierwsze samochody klienci odbiorą na początku stycznia 2013 roku.
ZOBACZ TAKŻE:
Citroen C-Elysee test | Za kierownicą