Według danych Instytutu Badań Rynku Motoryzacyjnego SAMAR, minione 12 miesięcy upłynęło pod znakiem Škody Octavii. W okresie między kwietniem 2009, a marcem 2010, każdego miesiąca był to najlepiej sprzedający się model na polskim rynku motoryzacyjnym. Dane uwzględniają również sprzedaż Octavii Tour.
W okresie od kwietnia 2009 do marca 2010 sprzedało się łącznie aż 19 929 sztuk Octavii. Jest to o ponad 7 tys. więcej od drugiej w zestawieniu Škody Fabii i o ponad 10 tys. od trzeciego Fiata Punto . Także w klasie niższej średniej Škoda Octavia zdecydowanie wyprzedza konkurentów.
Największą popularnością cieszyły się Octavie w wersji wyposażenia: Ambiente i Classic. Jeśli chodzi o silniki, najczęściej wybierano modele z jednostką napędową 1,9 TDI 105KM (32,8%), 1,6 102KM (29,2%) i 1,4 TSI 122KM (14,6%). Pod względem kolorów, dominowała Czerń Magic, Srebrny Brillant oraz Beż Cappucino. Najpopularniejsza Octavia to wersja Ambiente z silnikiem 1,9 TDI 105KM - sprzedano ich aż 3 253 sztuki.
Komentarze (0)
Skoda Octavia hitem
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy - napisz pierwszy z nich!