Zbudowana na tej samej płycie podłogowej, co jej pięciodrzwiowy kuzyn, nowa trzydrzwiowa wersja powstała głównie z myślą o młodszych kierowcach . Jak łatwo się domyślić, pozycjonowana jest pomiędzy modelami i10 oraz i30 , co oznacza, że na rynku rywalizować będzie z takimi autami konkurencji, jak chociażby Opel Corsa, Toyota Yaris czy VW Polo.
Informacje na temat gamy dostępnych jednostek napędowych są dosyć rozbieżne . Najprawdopodobniej jednak oprócz trzech jednostek wolnossących o pojemnościach 1,2l, 1,4l oraz 1,6 (oferujących moce, odpowiednio: 78KM, 100KM i 126KM) znajdzie się w niej również 115-konny turbodiesel z wtryskiem common-rail. Hyundai spodziewa się, że najchętniej wybieranym przez klientów będzie 1,2-litrowy silnik benzynowy. Aluminiowa konstrukcja oferująca moc 78KM oraz 119Nm maksymalnego momentu obrotowego, zapewniać ma bardzo przyzwoite osiągi połączone z niskim spalaniem.
Oficjalna prezentacja odbędzie się 3 marca w Genewie . W Wielkiej Brytanii, trzydrzwiowy wariant i20 (1.2 Classic) kosztować będzie 8195 funtów, czyli o 450 funtów mniej niż jego pięciodrzwiowa wersja .
bs, Źródło: worldcarfans, Hyundai
Komentarze (0)
Hyundai i20 - trzydrzwiowa wersja oficjalnie
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy - napisz pierwszy z nich!