Hyundai i30 debiutuje z najmocniejszym jak dotąd silnikiem. Kierowca decydujący się na wersję Turbo otrzyma samochód napędzany jednostką 1.6 z bezpośrednim wtryskiem paliwa i doładowaniem o mocy 186 KM przy 5500 obr./min. Maksymalny moment obrotowy wynosi 265 Nm i dostępny jest w przedziale 1500-4500 obr./min. Napęd na przednią oś przekazuje skrzynia ręczna o sześciu przełożeniach. Osiągnięcie 100 km/h zajmuje autu mniej więcej 8 sekund, a prędkość maksymalna to 219 km/h. Średnie zużycie paliwa podawane przez producenta to 7,3 l/100 km.
Hyundai i30 Turbo będzie dostępny z nadwoziem trzy lub pięciodrzwiowym. Ceny zaczynają się od 82 900 zł za specyfikację Sport. Dopłata do drugiej pary drzwi to 2 tys. zł. W wyposażeniu znajdziemy m.in. specjalny pakiet stylistyczny odróżniający Turbo od "zwykłych" i30, wnętrze wykończone czerwonymi akcentami, podgrzewane sportowe siedzenia, klimatyzację dwustrefową, tempomat oraz czujniki parkowania.
Za dopłatą 10 tys. zł otrzymamy specyfikację Luxury oferującą dodatkowo dostęp bezkluczykowy, dach panoramiczny, asystenta utrzymania pasa ruchu, czy nawigację i kamerę cofania.
Ford Focus 5d 1.5 (182 KM) - od 83 340 zł Kia Ceed GT 3d 1.6 (204 KM) - od 86 990 zł Nissan Pulsar 5d 1.6 (190 KM) - od 86 500 zł Peugeot 308 GT 5d 1.6 (205 KM) - od 99 900 zł Renault Megane GT220 2.0 (220 KM) - od 88 550 zł Seat Leon FR 3d 1.8 (180 KM) - od 87 400 zł
ZOBACZ TAKŻE:
Hyundai i40 FL | Ceny w Polsce | Dobrze wyceniony
Materiały partnerów
zobacz wybrane produkty
Komentarze (18)
Hyundai i30 Turbo | Ceny w Polsce | Tańszy od konkurencji
a sama atrapa chłodnicy jest odwróconą górą na dół w stosunku do grila fordów i włoskiego pierwowzoru czyli Astona Martina - czyli na oko aktualna sylwetka modelu i30 jest po prostu zerżnięta !