Nie taki straszny eco-boost, jak go malują

Aby zareklamować nową serię silników Eco-Boost, gdzie moc generowana jest za pomocą doładowania a nie pojemności, Ford stworzył kampanię reklamową i przygotował prezentacje pokazujące model F-150 napędzany takim silnikiem w najtrudniejszych sytuacjach. Czy farmerzy dali się przekonać?

"No replacement for displacement" brzmi hasło nie tylko fanów szybkich samochodów w USA, ale także ludzi nie wierzących w zbawienną moc doładowania. Nie ukrywajmy, jest to dość konserwatywne podejście do motoryzacji, ale klienci kupujący pickupy w USA właśnie do takich należą.

Kolejny wzrost cen paliw zmusił farmerów i drobnych przedsiębiorców do poszukiwania alternatywy dla paliwożernych V8-ek, ale pod jednym warunkiem. Nikt nie chciał rezygnować z mocy swojego nowego rumaka. Takie parametry oferuje nowy silnik 3.5 V6 serii Eco-Boost (więcej tutaj ) , który osiąga 365 KM, czyli nawet 5 KM więcej od klasycznego silnika 5.0 V8. Do tego spalanie jest wyraźnie niższe.

Co na to klienci? Jak się okazuje "cena czyni cuda" - oczywiście cena benzyny. Wprowadzony w styczniu na rynek silnik Eco-Boost wybrało w marcu 25% klientów kupujących pickupa F-150, ale w kwietniu już 34%. To dobry znak dla Forda, który w drugiej połowie roku zamierza wprowadzić na rynek czterocylindrowy silnik 2.0 Eco-Boost, który dzięki doładowaniu osiąga 237 KM. Będzie on montowany na początek w modelach Taurus, Edge i Explorer.

Marcin Lewandowski

F-150 i inne Fordy z silnikami turbo

VelociRaptor Hennesseya

Samochody: Ford F-150 - ogłoszenia motoryzacyjne

Więcej o:

Komentarze (0)

Nie taki straszny eco-boost, jak go malują

Nie ma jeszcze żadnych komentarzy - napisz pierwszy z nich!

Zgłoś komentarz

Czy masz pewność, że ten post narusza regulamin?

Wystąpił błąd, spróbuj ponownie za chwilę
Dziękujemy za zgłoszenie

Komentarz został zgłoszony do moderacji

Nadaj nick

Nazwa użytkownika (nick) jest wymagana do oceniania, komentowania oraz korzystania z forum.

Wpisz swój nick
Wystąpił błąd, spróbuj ponownie za chwilę

Użyj od 3 do 30 znaków. Nie używaj polskich znaków, wielkich liter i spacji. Możesz użyć znaków - . _ (minus, kropka, podkreślenie).