Alfa Romeo Giulietta | Lekkie zmiany

Na rok modelowy 2014 Alfa Romeo postanowiła przypudrować nosek swojemu, póki co, największemu modelowi, Giulietta. Dodatkową nowością jest silnik wysokoprężny

Alfa Romeo Giulietta | 60 lat ślicznotki

Alfę Romeo Giulietta po liftingu wyróżnia nowy design grilla i świateł przeciwmgielnych oraz dodatkowe, metalizowane kolory: biały, niebieski i brązowy. Zmiany we wnętrzu objęły nowe koło kierownicy i zmodyfikowaną deskę rozdzielczą, z której część przycisków została przeniesiona na środkową konsolę. Fotele zyskały nowy kształt, który zapewnia lepsze trzymanie kierowcy i pasażera, a także nowe tkaniny obiciowe i bogatszą kolorystykę. Przy wyborze skórzanej tapicerki panele drzwi i deski rozdzielczej utrzymane są w takich samych barwach. Dodatkowo, kierowca Giulietty ma teraz do dyspozycji nowy system Infotainment z nawigacją VP3/4, radiem UConnect, audiostreamingiem, AUX/USB/SD Media Hub, zintegrowanym portem iPod i łączem bluetooth, obsługiwanym z kolorowego, dotykowego wyświetlacza w rozmiarze 5 lub 6,5 cala albo za pomocą zintegrowanych przycisków na kierownicy. Poprawione wyciszenie wnętrza zapewnia lepszą akustykę i podnosi komfort podróży.

Giulietta na rok modelowy 2014 będzie posiadała aż pięć wersji wyposażenia. Pierwszą z nich stanowi nowa specyfikacja Impression z klimatyzacją, systemem D.N.A., który pozwala dostosować osiągi do stylu jazdy i potrzeb kierowcy w różnych warunkach pogodowych, z zapewniającym precyzję prowadzenia elektronicznym mechanizmem różnicowym Alfa Q2 i dynamicznym sterowaniem pojazdem VDC, dostępna w nowej, niższej cenie 67 900 zł.

Następnie klient ma do wyboru znane z poprzedniej serii wersje Progression i Distinctive, doposażone na 2014 rok w bardziej zaawansowane radio UConnect 5" z przyciskami sterowania radiem i telefonem w kole kierownicy, czujnik pomiaru ciśnienia w oponach i elektrycznie podnoszone tylne szyby. Dodatkowo, Distinctive została wzbogacona o chłodzony schowek oraz pakiet "Widoczność" zawierający przyciemnianą szybę przednią z czujnikiem deszczu i zmierzchu, elektrycznie chowane lusterka zewnętrzne i elektrochromatyczne lusterko wsteczne.

Alfa Romeo Giulietta - Ogłoszenia

Całkowitą nowością na 2014 rok jest bogato wyposażona wersja Exclusive zawierająca komfortowe wyposażenie Distinctive uzupełnione o felgi 17" Elegante ze stopów lekkich, czujniki zapachów, wilgotności oraz czujniki parkowania tylnego i obicie ze skóry połączonej z tkaniną Elegante.

Alfa Romeo MiTo - powiew świeżości

Z kolei topowa wersja Quadrifoglio Verde, dostępna z silnikiem 1750 TBi o mocy 235 KM, w serii zyskała radio UConnect, czujniki parkowania przód/tył, obicie ze skóry połączonej z Alcantarą i skrzynię biegów TCT. Ta ostatnia stanowi nowatorski, automatyczny układ przeniesienia napędu z dwoma suchymi sprzęgłami, złożony z dwóch równoległych przekładni, który umożliwia włączenie drugiej, gdy pierwsza nadal pracuje. Alfa TCT zapewnia nie tylko odczuwalnie większy komfort i bardziej sportową jazdę, ale również mniejsze spalanie.

Alfa Romeo Giulietta MY 2014 zależnie od wersji jest dostępna do wyboru z jednym z czterech silników benzynowych: 1.4 TB (105 KM), 1.4 TB (120 KM), 1.4 TB MultiAir (170 KM) z opcjonalną automatyczną skrzynią Alfa TCT, wyposażonymi w system Start&Stop, oraz Quadrifolgio Verde 1750 TBi (235 KM) TCT, a także z trzema Dieslami: 1.6 JTDM (105 KM), 2.0 JTDM (150 KM) i 2.0 JTDM (170 KM) również z systemem Start&Stop i dodatkowo Alfa TCT dla wersji 170-konnej.

W palecie silników nowością jest jednostka wysokoprężna 2.0 MultiJet2 o mocy 150 KM. Silnik jest wyposażony w turbosprężarkę o niskiej bezwładności, której wydajność i szybkość reakcji pozwala już w dolnym zakresie obrotów uzyskać najwyższy moment obrotowy 380 Nm przy 1750 obr/min. Pozwala to na doskonałe osiągi - maksymalną prędkość 210 km/h i przyśpieszenie od 0 do 100 km/h w 8,8 sekundy. Wszystko to przy oszczędnym zużyciu paliwa w cyklu mieszanym wynoszącym 4,2 l/100 km.

ZOBACZ TAKŻE:

Za co kochamy włoską motoryzację?

Więcej o:

Komentarze (0)

Alfa Romeo Giulietta | Lekkie zmiany

Nie ma jeszcze żadnych komentarzy - napisz pierwszy z nich!

Zgłoś komentarz

Czy masz pewność, że ten post narusza regulamin?

Wystąpił błąd, spróbuj ponownie za chwilę
Dziękujemy za zgłoszenie

Komentarz został zgłoszony do moderacji

Nadaj nick

Nazwa użytkownika (nick) jest wymagana do oceniania, komentowania oraz korzystania z forum.

Wpisz swój nick
Wystąpił błąd, spróbuj ponownie za chwilę

Użyj od 3 do 30 znaków. Nie używaj polskich znaków, wielkich liter i spacji. Możesz użyć znaków - . _ (minus, kropka, podkreślenie).