Facelifting ograniczył się właściwie do przeprojektowania obu zderzaków. O ile w przypadku przedniego elementu różnice są zauważalne na pierwszy rzut oka, to tylny zderzak wymaga już nieco więcej skupienia . Zmiany niewielkie, ale przyznajemy, że dzięki nim odświeżona CX-7 zyskała nieco bardziej dynamiczny wygląd. Główne zmiany wewnątrz auta, to przede wszystkim nowe, lepszej jakości materiały, nowe wloty powietrza i kierownica oraz większy wielofunkcyjny wyświetlacz nad konsolą centralną.
Najbardziej znaczącą zmianą jest powiększenie gamy dostępnych silników . Dotąd CX-7 oferowana była wyłącznie z turbodoładowaną 260-konną jednostką z wtryskiem bezpośrednim, znaną również z modeli 3 oraz 6 w wersji MPS. Teraz otrzyma dodatkowo 2,5-litrowy, 4-cylindrowy silnik wolnossący, oferujący moc 161KM oraz 218Nm momentu obrotowego. Współpracować on będzie z pięciostopniową, automatyczną skrzynią biegów i w przeciwieństwie do wersji turbodoładowanej, napęd przenoszony będzie wyłącznie na przednią oś.
Jak zapewnia producent, wprowadzono również pewne zmiany w zawieszeniu , które w połączeniu z lepszym wyciszeniem auta sprawiają, że jazda CX-7 stała się jeszcze przyjemniejsza niż do tej pory.
Odświeżona Mazda CX-7 ma trafić do sprzedaży w połowie bieżącego roku.
bs, Źródło: carscoop
Komentarze (0)
Frankfurt 2009 | Mazda CX-7 po faceliftingu, czyli znajdź dwie różnice...
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy - napisz pierwszy z nich!