Wizualnie BMW X3 upodobniło się do najnowszej odsłony większego modelu X5. Nowe są m.in.: przednie reflektory (opcjonalnie w technologii LED), potężniejszy grill, oba zderzaki, lusterka zewnętrze, wzory aluminiowych obręczy kół, kolory lakieru nadwozia, a także pakiet stylizacyjny xLine.
Niewielkie zmiany zaszły także we wnętrzu, które można przyozdobić chromowanymi wstawkami, a panel klimatyzacji lśniącą czernią. Uchwyty na kubki są teraz zasłonięte przesuwaną osłoną, dostępne są inne wzory tapicerek. Pojawił się też nowy kontroler systemu iDrive z touchpadem. Za dopłatą nową "X3-kę" można wyposażyć w funkcję Smart Opener, czyli mechanizm automatycznego otwieranie klapy bagażnika bez użycia rąk.
Nowością pod maską są zmodernizowane silniki Diesla o pojemności dwóch litrów. W modelu X3 xDrive20d do dyspozycji kierowcy jest 190 KM mocy i 400 Nm momentu obrotowego (o 5 KM i 20 Nm więcej niż dotychczas). W gamie pojawi się też oszczędna odmiana sDrive18d (150 KM i 360 Nm) z napędem tylko na tylne koła i oponami o niższych oporze toczenia, która według producenta zużywa średnio 5 litrów oleju napędowego na 100 km.
Przy okazji modernizacji, BMW X3 wyposażono w nowe systemy wspierające kierowcę i nowe funkcje w ramach systemu BMW ConnectedDrive. Sprzedaż samochodu w Polsce rozpocznie się najprawdopodobniej w maju br.
ZOBACZ TAKŻE:
Komentarze (11)
Salon Genewa 2014 | BMW X3 po liftingu