renault arkana

Więcej o:

renault arkana

  • Renault Arkana (2022) - cena, silniki, wyposażenie

    Renault Arkana (2022) - wymiary Długość: 4 568 mm Wysokość: 1 576 mm Szerokość: 2 034 mm (z lusterkami), 1 821 mm (bez lusterek) Rozstaw osi: 2 720 mm Pojemność bagażnika: 531 litrów (480 litrów przy napędzie hybrydowym) Więcej informacji na temat nowych samochodów znajdziesz na stronie Gazeta.pl

  • W końcu niedrogi SUV coupé na naszym rynku! Renault Arkana już w Polsce!

    Nowe Renault Arkana: podstawowe informacje Nowy SUV od Renault od jakiegoś czasu jest wyczekiwany przez europejskich odbiorców. Cieszyć się użytkowaniem tego pojazdu mogą już od około roku m.in. klienci z Rosji, gdzie Arkana trafiła w pierwszej kolejności. SUV-y Z FRANCJI BIJĄ REKORDY POPULARNOŚCI

  • Opinie Moto.pl: Renault Arkana to mało szalony SUV coupe

    Jeśli ktoś marzy o o SUV-ie ze ściętym nadwoziem, który przypomina modele producentów premium, ale jest tańszy, nie ma wielkiego wyboru. Na polskim rynku właśnie zadebiutował pierwszy "SUV coupe" w rozsądnej cenie: Renault Arkana. Czy warto się nim zainteresować? Kiedy BMW w 2007 roku

  • Renault Arkana debiutuje w Rosji. To Duster w wersji SUV-coupe

    Renault Arkana konstrukcyjnie bazuje na Dacii Duster. Choć z zewnątrz auto jest mocno inspirowane liniami nowego Renault Megane i Talisman, we wnętrzu widać ogromny wpływ popularnego Dustera. Również jednostka napędowa przypomina tę z rumuńskiego wszędołaza ? pod maskę trafił benzynowy silnik 1.3

  • Renault Arkana Concept - SUV coupe w niewygórowanej cenie

    Renault Arkana na razie powinniśmy traktować w ramach ciekawostki. Po pierwsze, Francuzi zaprezentowali w Moskwie nie gotowe auto, a koncept. Po drugie, przedstawiciele marki nie wspominają jeszcze o europejskich rynkach. Arkana to samochód zaprojektowany z myślą o Rosji, gdzie Renault

  • Renault Arkana wreszcie w Polsce. Znamy ceny. Może być hitem

    Renault Arkana było od dawna zapowiadane na polskim rynku i wreszcie na niego trafiło. Kompaktowy SUV ma sylwetkę znaną z modeli marek premium, ale jest od nich znacznie tańszy. Nie będzie w nim napędu na obie osie, ani naprawdę mocnych silników, ale jest oszczędny napęd hybrydowy

  • Opinie Moto.pl: Renault Arkana 145 E-Tech. Nietypowa hybryda

    nie pozostawia wiele do życzenia. Musimy jeszcze wspomnieć o dostępnej przestrzeni. Mimo dość mocno opadającej linii dachu, nie miejsca nie brakuje w obu rzędach. Z tyłu wygodnie usiądą osoby o wzroście do 185 cm i z powodzeniem przejadą kilkaset kilometrów. Opinie Moto.pl: Renault Arkana 145 E-Tech