bmw ix3

Więcej o:

bmw ix3

  • BMW iX3 po faceliftingu. Zaktualizowano wygląd i technologię

    Zaktualizowane BMW iX3 zaprezentowany zostanie publiczności podczas targów samochodowych w Monachium. Poliftingowa wersja zyskała większe nerki z jednoczęściowym obramowaniem, do tego zastosowano cieńsze światła LED, ale światła laserowe i tak pozostaną, jako opcja. W pakiecie sportowym M iX3

  • BMW iX3 Concept - BMW prezentuje w Chinach elektrycznego SUV-a

    Jak sama nazwa wskazuje, samochód bazuje na produkcyjnym modelu X3, który zadebiutował kilka miesięcy temu. Nowy model wyróżnia się brakiem jednostki spalinowej, wlotów powietrza i wydechu. Dzięki temu ma bardziej opływową aparycję. Najwięcej emocji wzbudzają połączone, przednie "nerki",

  • BMW iX3 oficjalnie. Do Europy przyjedzie za rok, z całkiem niezłą ceną

    BMW iX3 bazuje na modelu X3, ale za napędzanie nowego SUV-a nie odpowiada żadna jednostka spalinowa, którą znamy z bestsellerowego modelu. iX3 to zupełnie nowa, elektryczna propozycja z piątą generacją napędu eDrive. To oznacza silnik elektryczny o mocy 286 KM i 400 Nm maksymalnego momentu

  • BMW iX3 - kontrowersyjny koncept BMW. Koniec z "nerkami"?

    Studium koncepcyjne zapowiada samochód elektryczny, który pojawi się na rynku w 2020 roku. Największą niespodzianką ma być wygląd nowego modelu. Pierwsze teasery pokazują, że osłona chłodnicy składa się z dwóch połączonych "nerek". Złośliwi na pewno zauważą w tym przypadku podobieństwo do

  • BMW iX5 Hydrogen. SUV na wodór wśród masy elektryków

    naszych ulic. I dokładnie to samo, które jest jednym z liderów segmentu dużych, luksusowych SUV-ów. To po prostu BMW X5 z nowym rodzajem napędu, identycznie bawarska marka postąpiła choćby z BMW iX3. Wygląd, projekt wnętrza oraz wyposażenie niczym się nie różnią. Oczywiście za wyjątkiem paru akcentów i

  • Hyundai Ioniq 5 błyszczy w teście Nylanda. To domena niemieckich aut

    sprzedaży. Średni zmierzony w nim poziom hałasu to 67,11 decybela. Wyprzedziły go następujące samochody: Porsche Taycan, Jaguar I-Pace, Xpeng P7, Volkswagen ID.4 GTX, BMW iX3. Pozostałe miejsca w pierwszej dziesiątce zajmują trzy Tesle pod rząd. Nyland użył do testu Ioniqa 5 w wersji z napędem na obie osie