Porsche podwoiło gamę wariantów swojego pierwszego w pełni elektrycznego SUV-a. W przypadku bazowego modelu Macan z napędem na tylne koła skupiono się przede wszystkim na wysokiej efektywności i dużym zasięgu. Pojazd czerpie energię z wysokonapięciowego akumulatora o pojemności 100 kWh brutto i oferuje do 641 km zasięgu w cyklu mieszanym WLTP. Konstrukcja auta tak samo, jak w przypadku wszystkich wersji Macana, wykorzystuje architekturę 800 V platformy Premium Platform Electric (PPE). Ładowanie prądem stałym (DC) jest możliwe z mocą do 270 kW. To oznacza, że na odpowiedniej stacji szybkiego ładowania poziom energii w akumulatorze można uzupełnić od 10 do 80 proc. w ciągu około 21 min.
W bazowym Macanie napęd legitymuje się mocą 250 kW (340 KM), a w trybie overboost, w połączeniu z Launch Control, moc wzrasta do 265 kW (360 KM). Maksymalny moment obrotowy wynosi 563 Nm. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 5,7 s, a prędkość maksymalna zatrzymuje się na 220 km/h. Dzięki rezygnacji z napędu na wszystkie koła bazowy wariant jest o 110 kg lżejszy od Porsche Macan 4, w związku z czym zużywa mniej energii.
Znacznie mocniejszy Macan 4S z napędem na cztery koła został wyposażony w dwa silniki elektryczne (każda oś ma swój silnik). Pojazd otrzymuje elektronicznie sterowany układ Porsche Traction Management (ePTM), który rozdziela siłę napędową pomiędzy przednią i tylną oś około pięć razy szybciej niż konwencjonalny napęd na wszystkie koła. Akumulator o pojemności 100 kWh brutto pozwala w cyku mieszanym WLTP na zasięg wynoszący do 606 km.
Moc systemowa silników elektrycznych wynosi 330 kW (448 KM), a z krótkotrwałym overboostem do 380 kW (516 KM). Z funkcją Launch Control maksymalny moment obrotowy wynosi 820 Nm, a przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 4,1 s. Prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie do 240 km/h.
Macan 4S jest standardowo wyposażony w elektroniczną kontrolę tłumienia Porsche Active Suspension Management (PASM). Dalszą optymalizację podwozia z myślą o zwiększeniu wydajności i komfortu zapewniają adaptacyjne zawieszenie pneumatyczne z układem poziomowania i regulacją prześwitu, Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) oraz skrętna tylna oś.
Opcjonalnie dla wszystkich modeli oferowany jest także nowy pakiet stylistyczny Offroad, który dodatkowo poprawia codzienną użyteczność. Pakiet umożliwia łatwiejsze pokonywanie wyboistych dróg gruntowych oraz szczególnie stromych podjazdów i zjazdów. Zmieniona geometria przedniego zderzaka pozwoliła zwiększyć kąt natarcia do 17,4 stopnia, w zależności od wariantu (wartość dla podniesionego poziomu zawieszenia pneumatycznego). W przypadku adaptacyjnego zawieszenia pneumatycznego pakiet wiąże się też ze zwiększeniem prześwitu w normalnym ustawieniu – o 10 mm, do 195 mm. Do Macana jest teraz również dostępny nowy kolor nadwozia o nazwie Slate Grey Neo oraz nowy wzór 20-calowych felg. W materiale wykorzystano zdjęcia producenta.