drogi

Więcej o:

drogi

  • Dlaczego Polska nie ma dróg?

    Artur Włodarski: Załóżmy, że od pana zależy stan dróg i że ma pan pełnię władzy decyzyjnej. Co by pan zrobił, by lepiej się nam jeździło? Jacek Gacparski: Z całej sieci dróg wybieram najważniejsze i opatruję kodem cyfrowym LCL Location Code List. Dzięki temu zdarzenia takie jak remont, wypadek

  • Rozkopana Polska. Dokąd pojedziemy nowymi drogami? Mapa budowy dróg

    Obecnie w realizacji znajduje się 113 tzw. zadań z Programu Budowy Dróg Krajowych na lata 2014-2023 o łącznej długości 1468 km i wartości 54 mld zł. Dodatkowo powstaje też 11 obwodnic z Programu budowy 100 obwodnic na lata 2020-2030 o łącznej długości 101,2 km i wartości 1,7 mld zł. Daje to łącznie

  • Drogi w Polsce | ranking najgorszych dróg

    i amortyzatorów), często także odkształcają się lub pękają felgi i opony - mówi Joanna Kitowska z firmy Ergo Hestia. Eksperci tej firmy przeanalizowali ponad 7 tys. szkód zgłoszonych od połowy stycznia do połowy lutego i skrupulatnie wyliczyli, które polskie drogi są najbardziej usiane dziurami. W ten sposób

  • Nie gińmy na drogach

    Unia Europejska twierdzi, że nie. W ramach specjalnego programu próbuje zapobiec 27 tysiącom zgonów na drogach do roku 2010. Ale urzędnicze wizje nie pomogą, jeśli nie przyłożymy się do tego wszyscy. Bo według statystyk największymi problemami są: przekraczanie dozwolonej prędkości, nietrzeźwość

  • Drogi będą, ale po Euro 2012

    - W tym roku pierwszy raz zbudujemy 1000 km autostrad - cieszył się kilka dni temu szef naszej dyplomacji Radosław Sikorski w programie Moniki Olejnik "Kropka nad i" w TVN. Tyle że według strony internetowej Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w tym roku sieć naszych autostrad wydłuży

  • Drogi będą. Kiedyś

    . Takich opóźniających się inwestycji, na które drogowcy odłożyli miliardy złotych z Unii, jest znacznie więcej. Na pewno nie powstanie zgodnie z planem do 2011 r. droga ekspresowa S5 Nowe Marzy - Bydgoszcz - Cotoń (1,3 mld zł z UE). W maju Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA) informowała

  • Polskie drogi coraz bezpieczniejsze

    Żarówka to obecnie duży problem EuroRAP (European Road Assessment Programme) uznało, że najwyższe ryzyko wypadku na drogach występuje w Bośni i Hercegowinie, Grecji i Polsce. Holandia jest liderem wśród państw osiągających najlepsze standardy bezpieczeństwa. Do najniższego poziomu ryzyka