Laguna III w trzeciej fazie

Światła LED do jazdy dziennej, poprawiony system rozrywki i nowa skrzynia biegów - oto Laguna III po kolejnych zmianach
Kamienie milowe RenaultKamienie milowe Renault

Laguna III nie jest młoda, zdążyliśmy już ją opisać w dziale aut używanych (link poniżej). Na rynku zadebiutowała w 2007 roku i ma już za sobą jeden poważny zabieg odmładzający (Phase 2: 2010). Teraz, po kolejnych trzech latach produkcji Renault zdecydowało się na drugą już serię zmian.

Te nie są duże. Ba, są ledwo dostrzegalne. W wyglądzie liftbacka i kombi dodano jedynie światła LED do jazdy dziennej, które wkomponowano w przedni zderzak. Wewnątrz dodano siedmiocalowy dotykowy ekran poprawionego systemy R-Link. Najważniejsza zmiana kryje się pod maską. To nowa sześciobiegowa skrzynia dwusprzęgłowa EDC, która będzie łączona z silnikiem Diesla 1.5 dCi, lub najmocniejszą wersją 2.0 dCi (175 KM).

>>> Ile kosztuje nowa Laguna? Sprawdź ceny wszystkich wersji silnikowych <<<

Renault Lagunę III Phase 3 będzie można zamawiać pod koniec kwietnia, lub z początkiem maja. Pierwsze dostawy planowane są w połowie czerwca.

Więcej o:
Komentarze (21)
Laguna III w trzeciej fazie
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • gostek_gostek

    Oceniono 24 razy 20

    a według mnie lagunę należało by docenić. jako jedyne teraz auto w klasie średniej nie wygląda jak by wazyło dwie tony. Jest zgrabne, nie napuchnięte, o fajnych proporcjach.

  • fakej

    Oceniono 11 razy 7

    Renault ma bardzo przyzwoity silnik 2.0, który w różnych konfiguracjach ma od 220 do 265 KM. Pytanie czy Renault aż tak bardzo nie chce sprzedawać laguny, że nie jest oferowana z tym silnikiem?

  • karakalla

    Oceniono 2 razy 2

    W sumie ciężko powiedzieć, co Renault mógłby zrobić lepiej jeżeli chodzi o Lagunę. Może w gamie przydałby się sedan. Pewnie przydałyby się lepsze ergonomia i spasowanie plastików. Ale przecież to i tak dobry samochód, a już stosunek tego, co oferuje, do ceny ma świetny. Chyba po prostu Renaultów w segmencie D za bardzo się nie kupuje, bo nie i już. Nawet nie chodzi o francuskość, Peugeot 508 radzi sobie znacznie lepiej. Z drugiej, Renówka nie może sobie go odpuścić, bo to obniżyłoby ogólny wizerunek marki.

    Na pocieszenie można powiedzieć, że o pół numeru większe od Laguny Latitude radzi sobie jeszcze gorzej, w 2012 w Europie zeszło go raptem nieco ponad 4000 sztuk (Laguny - niemal 30 000).

  • skinflint

    Oceniono 36 razy 0

    Jak patrzę na ten zachodzący na przednie światła zderzak, to aż mnie skręca. Bleh...

  • nothing-nic

    Oceniono 5 razy -5

    Zgodnie z instrukcją obsługi- wystarczy drobiazg i koniecznie na lawetę i do bardzo drogiego(i lichrgo) serwisu. Wystarczy żarówka, bezpiecznik(sprawdziłem to praktycznie w serwisie w Lublinie) i konieczna laweta, bo nie wolno jechac bez światla, ai na drodze nie da się odkręcic koła ,zakola, przedniego zderzaka....Zresztą nie wolno wchodzic(wczołgiwac się) pod auto, kiedy stoi na podnośniku! kestrel -Dęblin

  • sebbart

    Oceniono 17 razy -9

    Chciałbym się zapytać Szanownych kolegów, kto odpowiada za "dizajn" w Renault? Nie wiem, ale co lifting to Renówki, oprócz Clio, co raz gorzej wyglądają. Komu się podoba przód Laguny? Przód dla mnie to niestety tragedia. Obecnie nie znam gorzej wyglądającego przodu w tym segmencie. Renault powinien pójść drogą, którą poszła w projektowaniu nowego Clio. Co z tego, że lifting Laguny jak to wygląda słabiutko. Niech ktoś mi pokaże samochód w tym przedziale cenowym, który ma brzydszy przód od Laguny a stawiam piwo. Zresztą nowego meganki po rzekomym liftingu przód mają tak samo "zjechany". Lampy, "chudziutki", długi nos. Nie ma tu nic co może się podobać. Nie idźcie tą drogą Renault...

  • eurotaxt

    Oceniono 26 razy -10

    To już chyba 3 albo 4 lifting tej generacji Laguny i nadal auto wygląa kontrowersyjnie do tego stopnia że się nie sprzedaje. Miał być godny rywal dla Mondeo czy Passata a jest niewypał; rocznie sprzedaje się prawie milion sztuk Passatów, ponad pół miliona Mondeo a Laguna nie przekracza nawet 60 tys sztuk ...

  • pluuto

    Oceniono 38 razy -10

    Niech Renault zostanie przy Clio i jeszcze Megane bo im wyżej, tym gorzej im to wychodzi

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX