tata nano

Więcej o:

tata nano

  • Tata Nano - wielka premiera

    Najtańszy samochód świata - te trzy słowa od ponad roku okrążają świat kojarząc się jednoznacznie. Tata Nano. Od czasu swojej premiery 10 stycznia 2008 roku co chwilę przykuwa uwagę kolejnymi informacjami w rodzaju "produkcja seryjna się opóźni o rok", albo "w Europie cena będzie dużo wyższa

  • Mało chętnych na Tata Nano

    Sprzedawane od połowy zeszłego roku auto Tata Nano w podstawowej wersji kosztuje tylko 2,5 tys. dol. i od lipca 2009 r. samochód kupiło 71 tys. kierowców w Indiach. Koncern Tata zapowiadał, że będzie to "samochód dla ludu", który pozwoli stopniowo rozwijającej się klasie średniej przesiąść

  • Salon Genewa 2012 | Tata Nano EV

    Tata Nano na 2012 rok - Teletubiś Pokaz luksusowej europejskiej wersji auta, nazwanej Nano Europa poprzedził o kilka dni oficjalną prezentację małej Taty w Indiach. Od tego czasu minęły trzy lata, co dla wielu modeli jest już połową okresu produkcji, a Nano wciąż nie doczekał się premiery na Starym

  • Tata Nano zabijana marketingiem

    . Potem okazało się, że nieco droższy, niż zakładano samochód nie cieszy się dużym zainteresowaniem. Tata Nano powstaje w dedykowanej mu fabryce mogącej wytwarzać w ciągu roku 250 tys. samochodów. Przez niecałe cztery lata produkcji auto znalazło zaledwie 230 tys. chętnych. Maruti sprzedało już 125 tys

  • TATA Nano - premiera w Genewie

    Od premiery minął rok, a Tata Nano wciąż nie może doczekać się produkcji seryjnej. Z najnowszych informacji wynika, że problemy związane z koniecznością budowy drugiej fabryki od podstaw nie przesuną debiutu rynkowego na koniec tego roku, co było najgorszym scenariuszem. Dzięki temu inżynierowie

  • Polska: Tata Nano juz w przyszłym roku

    samochód na świecie" mogą odwiedzić targi poznańskie (Motor Show Poznań). W dniach 19-21 marca w hali nr 5 wystawiona będzie Tata Nano EV, pokazywana wcześniej w Genewie.

  • Tata Nano Diesel już wkrótce

    Najtańsze auta z polskich salonów Podczas targów Auto Expo w Deli Tata pochwali się swoimi nowościami. Pierwszą jest nowa jednostka napędowa przeznaczona dla modelu Nano. Standardowy silnik benzynowy R2 ma pojemność 624 ccm i osiąga 38 KM, lub 33 KM w wersji zasilanej gazem CNG. Silnik wysokoprężny

  • Tata Nano

    czegokolwiek poza rowerem nie wspominając. Poza tym OK. Biorąc pod uwagę jedynie Indyjskie realia Tata Nano zdaje się mieć o wiele więcej zalet niż wad. Prostota konstrukcji to tanie naprawy, mały silnik to niskie spalanie, duża wysokość to większa przestrzeń dla pasażerów, małe wymiary zewnętrzne to mniejsze problemy

  • Tata Nano - marzenie tunerów?

    Położona na przedmieściach Delhi firma DC Design stwierdziła, że znajdzie sobie produkt, który jeszcze nie jest oferowany przez konkurencję. Tym sposobem do ich garażu trafiła Tata Nano. Zadaniem stylistów DC Design było zaprojektowanie emocjonującej wersji tego auta. Jak się pewnie domyślacie

Copyright © Agora SA