indica

Więcej o:

indica

  • Vista - nowa Tata Indica

    Nazywa się TATA Indica Vista i w zamierzeniu konstruktorów ma zastąpić dotychczasową Indicę, której mija w tym roku 10 lat obecności na rynku (Indyjskim). Oczywiście Indica nie zniknie szybko z oferty. W ślad za firmą Maruti-Suzuki Tata będzie oferować starą Indicę w niższej cenie, niż Vistę. Vista

  • Indica - indyjskie puzzle

    Droga, jaką indyjski koncern doszedł do pierwszego własnego auta osobowego, jest tyleż zawiła, co fascynująca i pouczająca. Pomysłowe posunięcia pozwoliły nie tylko przyśpieszyć prace (Indica powstała w zaledwie 31 miesięcy), ale również zaoszczędzić sporo grosza. Wizję nadwozia zamówiono u Włochów

  • TATA Indica Vista EV

    Tata Indica Vista EV ma być dostępna w ciągu kilku najbliższych miesięcy. Będzie to pierwszy 4-miejscowy elektryczny pojazd z zasięgiem do 200 km, produkowany w Indiach. Silnik elektryczny rozwija maksymalnie 160 KM i osiąga 170 Nm momentu. Pozwala to na rozpędzenie Visty EV do 100 km/h w około 10

  • Dni otwarte nowej Taty Indica

    Indica była pierwszym modelem samochodu osobowego zaprojektowanym całkowicie od podstaw w Indiach przez firmę Tata. Jej debiut nastąpił w 1998 roku. Polska premiera miała miejsce dwa lata temu, gdy firma Marubeni zdecydowała się sprowadzać auta tej marki na nasz rynek. Pod koniec lata tego roku

  • TATA Indica tańsza od Sandero!

    Indica Tata Indica z silnikiem benzynowym o pojemności skokowej 1405 cm? i mocy 85 KM przy 6000 o/m będzie dostępna w trzech specyfikacjach GLS, GLX i Sport. Wersja GLS posiada wspomaganie kierownicy, klimatyzację, elektrycznie sterowane szyby przednie i tylne, centralny zamek i poduszkę powietrzną

  • Tata Indica Vista od 29 950 zł

    Wszystko o samochodach TATA znajdziesz na: PARKING.MOTO.PL Pierwsza generacja Taty Indica została zaprezentowana w 1998 roku. Był to pierwszy osobowy samochód samodzielnie skonstruowany przez koncern Tata. Samochód okazał się dużym sukcesem, jednak głównie w Indiach. Do Polski trafił dopiero w

  • Tata w Polsce! - pierwsza jazda modelem Indica

    byłych salonach Daewoo - a pierwszy egzemplarz - Tata Indica - właśnie trafił do nas na testy... Świetna robota na koniec wieku Kluczyk. Jak najbardziej normalny. Pilot - za duży, w dodatku centralny zamek otwiera auto z takim hałasem, jakby ktoś przeładowywał shotgun. Pierwsze wrażenia zza kierownicy

  • Świąteczna promocja u Taty

    Indica Vista zastąpiła produkowaną od 1998 roku Indicę, a jej konstrukcja powstała zupełnie od podstaw. Za stylizację karoserii odpowiada Justyn Norek, Polak od lat pracujący we Włoszech. W porównaniu do poprzedniczki, Indica Vista ma bardziej śmiałe kształty i kryje przestronniejsze wnętrze

  • Nissan Pixo - konkurent Taty, pogromca Aygo?

    Nissan postanowił zbudować własny tani samochód i sprzedawać go pod własną marką. Brawo! W przeciwieństwie do innych producentów, którzy nie chcą kalać własnej marki i rozważają tworzenie tanich marek, Nissan nie obawia się utraty "prestiżu". I bardzo dobrze, przecież Volkswagen zyskał renomę

  • Polska - kraj genialnych stylistów

    i Taty. To spod jego ręki wyszedł projekt hinduskiego modelu Indica. Polak nie skupiał się wyłącznie na projektowaniu samochodów. Rysował również rowery, autobusy, a nawet aparaty fotograficzne, telewizory i... gogle. ZOBACZ TAKŻE: Polskie prototypy z okresu PRL 40 lat Małego Fiata Samochody - ogłoszenia