lato

Więcej o:

lato

  • Najlepsze samochody na lato i lata

    Weineck zmarł a tym samym jego pomysł na Cobrę. Zbudowano ich nie więcej niż kilkanaście sztuk. Przydatność na lato: mocniejszego i głośniejszego auta nie będzie miał nikt. Cena około 500 000 euro. Była produkowana w latach 1966 - 1993 niemal w niezmienionej formie. Jeśli klasyk na lato i lata

  • Klimatyzacja nie tylko latem

    Jeszcze parę lat temu wymagała słonej dopłaty i była zarezerwowana tylko dla aut klasy wyższej. Dzisiaj nawet miejskie samochody mają klimatyzację w standardzie. Przyzwyczajeni do wygody, wciskamy magiczny przycisk A/C pierwszego cieplejszego dnia wiosny i... Z kratek nawiewu wciąż wydobywa

  • Historia Maserati | Sto lat, sto lat...

    Officina Alfieri Maserati powstała pod koniec 1914 r. W jej nazwie znalazło się rodzinne nazwisko oraz imię jednego z braci Maserati. Tak naprawdę było ich sześciu, a pięciu z nich od najmłodszych lat garnęło się do motoryzacji. Carlo startował w wyścigach samochodowych i motocyklowych, a Alfieri

  • Zaczęło się trzydzieści lat temu

    miał rozdzielczość 64 na 44 pikseli. Produkowany był przez 3 lata, do 1984. Sprzedało się ponad półtora miliona egzemplarzy. Jego następcą był popularny także w Polsce Sinclair ZX Spectrum. Janusz A. Urbanowicz

  • 35 lat Forda Fiesty | Galeria

    to pokłosie kryzysu paliwowego z lat 70. Zaprezentowana w 1975 roku, miała konkurować m.in. z Volkswagenem Polo/Audi 50, Renault 5 i Fiatem 127. Kanciasta karoseria mierzyła 357 cm długości, a jej osie były oddalone od siebie o 229 cm. Benzynowe silniki osiągały moc od 40-45 KM (1 litr) do 84 KM (1,5 litra

  • Za dwa lata będziemy musieli wymienić dowody

    . Według dziennika gospodarczego, procedura obowiązkowej wymiany dowodów osobistych rozpocznie się w 2011 roku i potrwa siedem lat. Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji opracowuje projekt ustawy, która ureguluje sposób wydawania nowych dowodów oraz ich zawartość. "Gazeta Prawna" pisze, że nowy dowód

  • Wybierz auto lat 80.

    W124: Auto dekady wg Moto.pl Z punktu widzenia fascynującej historii motoryzacji i tego jak ewoluowały samochody i stosowane w nich technologie, lata 80. nie należą do najciekawszych. Kryzys paliwowy lat 70. spowodował, że wiele modeli produkowano po kilkanaście lat, ale konsekwencją był wysyp