busy

Więcej o:

busy

  • Zablokowana DK92. Zderzył się z busem i uciekł

    Łęczna zjechał raptem na przeciwległy pas ruchu, gdzie otarł się o jadącego z naprzeciwka busa. Efektem tego zdarzenia autobus wjechał do rowu i przewrócił się na bok. W zdarzeniu poszkodowanych zostało 13 pasażerów busa. Głównie są to urazy rąk i nóg. Na miejscu pracują już służby w tym pogotowie

  • Rewolucja na drodze do Morskiego Oka. "Bus jest już w Tatrach"

    przewrócił się koń ciągnący fasiąg z turystami. Zmiany w drodze do Morskiego Oka. Bus elektryczny będzie przewoził turystów "Od słów przechodzimy do czynów! Bus elektryczny, który będzie kursować na trasie do Morskiego Oka, jest już w Tatrach" - powiadomiła we wtorek ministerka klimatu i środowiska Paulina

  • Kamper z busa. Czy warto samemu brać się za przeróbki?

    niedużych wymiarach zewnętrznych. Oczywiście trudno będzie tu o przestrzeń dającą wiele swobody, ale i to ma swoje zalety np. w postaci niższego spalania czy mniejszych problemów przy parkowaniu. Coraz większa liczba miłośników podróży na własną rękę zastanawia się nad zakupem właśnie busa-kampera

  • Chciał kopnąć busa. Wpadł pod inny samochód [WIDEO]

    obok wyjazdu z myjni. W tym samym czasie znajduje się tam bus, który próbuje włączyć się do ruchu. Co najwyraźniej się spodobało się mężczyźnie. 33-latek wpadł na pomysł by kopnąć wyjeżdżający pojazd. Na jego nieszczęście stracił równowagę. Mężczyzna przetoczył się wzdłuż busa i upadł na drogę, prosto pod koła

  • Polski Bus może zniknąć z Polski. To byłaby olbrzymia zmiana na rynku

    W poniedziałek 18 grudnia ma odbyć się wspólna konferencja prasowa Polskiego Busa i FlixBusa, podczas której obie firmy chcą zaprezentować ?nową wizję strategicznej współpracy?. Obie firmy zapewniają, w zaproszeniu na konferencję, że chcą rozszerzyć współpracę i rozbudować sieć połączeń FlixBus w

  • Jeżeli Rada UE to zatwierdzi, w busach pojawią się tachografy

    na pracoholików Takie zasady nie obowiązują kierowców busów o dopuszczalnej masie całkowitej (DMC) do 3,5 tony. Ta luka prawna sprawia, że firmy przewozowe w wielu przypadkach wolą mieć większą flotę mniejszych aut, niż mniejszą liczbę pojazdów ciężkich. Brak limitów w czasie pracy był opłacalny