italdesign

Więcej o:

italdesign

  • Volkswagen przejmie Italdesign?

    Volkswagen ma ambitne plany i do 2018 roku chce zdobyć pozycję największego producenta samochodów na świecie (więcej tutaj ). Aby te plany zrealizować potrzebna jest spora ilość nowych modeli. W tym celu rozważany jest zakup studia stylistycznego Italdesign Giugiaro. Volkswagen ma własne biuro

  • ItalDesign - co mu zawdzięczamy?

    No właśnie - Volkswagen. Ta niemiecka firma kupiła ostatnio ponad 90% akcji ItalDesign, czyniąc z niej swojego kolejnego poddanego. Taki zakup na pierwszy rzut oka wydaje się dziwny, bo niby po co Volkswagenowi garstka (a właściwie spora garść, bo w ItalDesign pracuje ponad 800 osób) projektantów

  • VW przejmie 90% akcji Italdesign

    Volkswagen przejmie 90,1% udziałów w Italdesign Giugiaro S.p.A, reszta zostanie w rękach rodziny Giugiaro. Jak już pisaliśmy wcześniej (zobacz tutaj ) przejęcie włoskiego studia stylistycznego ma pomóc niemieckiemu koncernowi osiągnąć ambitny cel stania się do 2018 roku największym producentem

  • Italdesign | Tajemnicza premiera w Genewie

    . Co się pod tym kryje? Tego nie wiemy. Informatorzy donoszą, że możemy się spodziewać samochodu elektrycznego albo przynajmniej hybrydy typu plug-in. W drugim przypadku nie powinna to być niespodzianka, ponieważ na początku tego roku firma Italdesign pokazała samochód w Genewie. Rok wcześniej zadebiutował projekt

  • Nissan GT-R50 Italdesign - Włosi podrasowali "japońską Godzillę"

    "GT-R bez limitów" - takimi słowami określił ten projekt Alfonso Albaisa, wiceprezes Nissan odpowiedzialny za stylistykę pojazdów. W tym roku wybija piąta dekada współpracy pomiędzy marką GT-R a Italdesign. Nowy projekt powstał na bazie wersji Nismo 2018, ale po kilku przeróbkach wygląda trochę jak

  • Salon Genewa 2016 | Italdesign GTZero | 500 km na jednym ładowaniu

    środkowym. Projekt umożliwia zmniejszenie ich pojemności i zamontowanie w to miejsce wału napędowego. Projekt wygląda bardzo futurystycznie, ale wprawne oko zauważy podobieństwo do Lamborghini Huracan. W końcu koncern Volkswagen jest od jakiegoś czasu właścicielem studia Italdesign

  • Polski samochód elektryczny podbije rynek - Triggo jedzie do Chin

    Firma Triggo podpisała umowę z włoskim studium projektowym ItalDesign-Giugaro, które należy do Grupy Volkswagen. Włoski producent samochodów ma opracować wersję pojazdu przeznaczoną na chiński rynek, a także wspomóc polskie przedsiębiorstwo w nawiązywaniu kontaktów na tamtejszym rynku. Włoskie

  • Salon Genewa 2013 | Giugiaro Parcour XGT

    się styliści z należącego do koncernu Volkswagena Italdesign. W dużym uproszczeniu wzięto nadwozie samochodu sportowego, ale dodano duże koła i spory prześwit. Efekt można podziwiać w Genewie pod nazwą Giugiaro Parcour GTX. Od razu w dwóch odsłonach, coupe i roadster. Stylistycznie Parcour nie oferuje nic

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.