giugiaro

Więcej o:

giugiaro

  • Salon Genewa 2013 | Giugiaro Parcour XGT

    się styliści z należącego do koncernu Volkswagena Italdesign. W dużym uproszczeniu wzięto nadwozie samochodu sportowego, ale dodano duże koła i spory prześwit. Efekt można podziwiać w Genewie pod nazwą Giugiaro Parcour GTX. Od razu w dwóch odsłonach, coupe i roadster. Stylistycznie Parcour nie oferuje nic

  • Giugiaro Parcour - przyszłość Lamborgini

    Parcour bazuje na platformie wykorzystywanej przez Volkswagena do budowy dużych modeli SUV. Model Giugiaro wcale nie jest jednak duży. Ma zaledwie 4,35 metra długości, za to aż 2,08 metra szerokości i tylko 1,34 metra wysokości. Dziwne proporcje jak na SUV. Z miejsca kierowcy można dzięki

  • Techrules GT96 | Chińczycy zatrudniają Giorgetto Giugiaro

    Giorgetto Giugiaro to postać-legenda wśród samochodowych projektantów. Urodzony w 1938 r. Włoch został w 1999 uhonorowany nagrodą dla najlepszego projektanta samochodów XX wieku. Pracował dla 3 wielkich studiów: Bertone, Ghia oraz Italdesign. Lista aut, za jakie Giugiaro odpowiada jest bardzo długa

  • Frazer-Nash Namir Concept by Giugiaro

    Namir to model koncepcyjny będący owocem współpracy pomiędzy legendarnym ośrodkiem stylistycznym Italdesign-Giugiaro oraz brytyjską firmą Frazer-Nash, dziś skupiającą się głównie na rozwijaniu technologii hybrydowych. Namir to po arabsku "tygrys". Według twórców, nazwa ta doskonale oddaje główne

  • Między Giugiaro i Bertone - FSO 1300 coupé

    na bryłę tego auta nie sposób nie porównywać go z niemal identyczną, stworzoną w 1972 r. przez Giorgietto Giugiaro. Projekt mistrza "odleżał" się nieco zanim w 1976 r. trafił do produkcji w Anglii, gdzie zaistniał pod nazwą Lotus Esprit. Jednak różnic między polskim prototypem, a produkcyjnym Esprit

  • VW przejmie 90% akcji Italdesign

    Volkswagen przejmie 90,1% udziałów w Italdesign Giugiaro S.p.A, reszta zostanie w rękach rodziny Giugiaro. Jak już pisaliśmy wcześniej (zobacz tutaj ) przejęcie włoskiego studia stylistycznego ma pomóc niemieckiemu koncernowi osiągnąć ambitny cel stania się do 2018 roku największym producentem

  • Volkswagen przejmie Italdesign?

    Volkswagen ma ambitne plany i do 2018 roku chce zdobyć pozycję największego producenta samochodów na świecie (więcej tutaj ). Aby te plany zrealizować potrzebna jest spora ilość nowych modeli. W tym celu rozważany jest zakup studia stylistycznego Italdesign Giugiaro. Volkswagen ma własne biuro

  • Audi przejmuje legendarne, włoskie biuro stylistyczne

    zrezygnować. Niemcy przejęli Italdesign w stu procentach. Dla motoryzacji kończy się pewna epoka. Obecnie 77 letni Giorgetto Giugiaro założył Italdesign w 1968 roku. Był zdecydowanie jednym z najbardziej utalentowanych i płodnych stylistów na świecie. Nadał kształt aż ponad 100 seryjnym modelom aut

  • FIAT PALIO WEEKEND 1,2 16V HL

    FIAT PALIO WEEKEND 1,2 16V HL Zmodernizowane Palio Weekend wygląda lepiej niż jego poprzednik. Trudno się temu dziwić, bo poprawki wyszły spod ręki samego Giorgetto Giugiaro. Palio ma nadal zaburzone proporcje. Jak na mój gust, jest za wąskie. Jednak dzięki nowym detalom (takim jak reflektory

  • Saab 900 ikoną lat 70.

    Volkswagen Golf pierwszej generacji to bardzo udane auto. Nadwozie było dobrze narysowane i miało właściwe proporcje, za co odpowiadało włoskie biuro stylistyczne Giorgietto Giugiaro. Wnętrze było nieduże, ale wygodne, a do tego auto cechował spory wybór silników i wysoka niezawodność

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.