Dawno nie było na Moto.pl testu długodystansowego, dlatego chcieliśmy podejść do niego w ciekawy, inny niż do tej pory, sposób. Postanowiliśmy skupić się na najciekawszych rzeczach, które znajdziemy w danym samochodzie, a test podzielić na kilka krótszych artykułach, a nie atakować was nudnymi liczbami i ścianami tekstu. W sumie przygotowaliśmy sześć materiałów. W sobotę opublikowaliśmy trzy, w niedzielę dołączą do nich trzy kolejne. Co was interesuje najbardziej?
W galerii przy artykule znajdziecie nasze zdjęcia testowanego SUV-a Renault. Jak wam podoba się Austral? Zapraszamy do galerii.
Naszą redakcję odwiedził zupełnie nowy SUV z Francji. Nie słyszeliście jeszcze o Australu? Został zaprojektowany na nowej platformie CMF-CD. Tą samą wykorzystuje najnowszy Qashqai. Renault ma jednak zupełnie inny wygląd i większe gabaryty. Wygląda nowocześnie i przyciąga sporo uwagi na ulicy. W gamie Renault Austral dostał zadanie zastąpienia Kadjara.
Austral ma 451 długości i 182,5 cm szerokości, ale tych sporych rozmiarów nie widać. Wszystko dzięki dobrym proporcjom i ciekawym dodatkom. To przede wszystkim lakiery perłowe w żywych odcieniach lub modne, satynowe. Możemy też zdecydować się na kontrastujący z kolorem karoserii dach. Kolejny element układanki to aluminiowe obręcze w ciekawych wzorach i rozmiarze nawet 20 cali. Reflektory LED są adaptacyjne i dopasowują strumień światła do aktualnych warunków drogowych. Trzeba przyznać, że nieźle funkcjonują na słabo oświetlonych drogach. Dostępu do przestrzeni bagażowej strzeże elektrycznie unoszona pokrywa. Rozstaw osi ustalono na poziomie 266,5 cm. Samochód do testu użyczyło Renault Polska Sp. z o.o. Firma nie miała wglądu w treść artykułu przed publikacją.