fiat 500e

Więcej o:

fiat 500e

  • Los Angeles 2012 | Fiat 500e

    na tym rynku. Dlatego w zeszłym roku podjęto decyzję o rozpoczęciu prac nad modelem elektrycznym opartym na 500-ce. Najwyraźniej są one mocno zaawansowane, gdyż podczas tegorocznego salonu w Los Angeles Fiat pokaże wersję gotową do produkcji. Pierwsze dostawy planowane są na przyszły rok. Fiat 500e, w celu

  • Opinie Moto.pl: Fiat 500e cabrio. Bezszelestnie i z wiatrem we włosach

    dostępne jest tylko w najbogatszej specyfikacji La Prima. Fiat 500e. Trzy warianty nadwoziowe Klamki są zwalniane elektrycznie, a w nadkolach mogą gościć rozmaite wzory aluminiowych obręczy (16 lub 17 cali) w udany sposób kontrastujące z wyrazistymi lakierami. Kolejne, unikatowe rozwiązanie to nadwozie 3+1

  • Nie tylko Fiat 500e. Włoska marka wstrzymuje produkcję Pandiny

    Nie tak dawno Fiat poinformował o wstrzymaniu produkcji Fiata 500e. Elektryczny maluch nie jest tak chętnie nabywany przez klientów, jakby oczekiwali tego zarządzający marką. Mimo iż fabryka Mirafiori w Turynie miała wznowić działalność 11 października, datę tą przedłużono do 1 listopada. Jak

  • Salon Los Angeles 2015 | Fiat 500E Stormtrooper | Po złej stronie mocy

    Nowy Fiat 500 | Co się zmieniło? Garage Italia Customs nie czekało na światową premierę najnowszej części "Gwiezdnych wojen" i na Salonie Samochodowym w Los Angeles zaprezentowało Fiata 500E Stormtrooper. Jak sama nazwa wskazuje, inspiracją do powstania auta byli szturmowcy, czyli żołnierze

  • Nowy Fiat 500e w wersji 3+1. Małe drzwiczki robią furorę

    najbardziej na miejscu) z prawej strony. Ich zadaniem jest ułatwienie zajęcia miejsca na tylnej kanapie pięćsetki. Dodanie dodatkowych drzwi wiązało się z usunięciem słupka B i wzmocnieniem nadwozia. Wzrosła oczywiście waga, ale, na szczęście, nieznacznie. Fiat 500e przytył 30 kg w porównaniu z klasycznym

  • Fiat 500e droższy od Leafa

    California to chyba najbardziej proekologiczne miejsce na ziemi. Przynajmniej jeśli chodzi o kwestie motoryzacyjne. Producenci są zobligowani do sprzedawania pewnej ilości pojazdów z napędem elektrycznym. Mimo, że 500e jest droższy od Leafa, Fiat traci na każdej sztuce ponad 10 tys. dolarów! Fiat