stoewer

Więcej o:

stoewer

  • Mogliśmy mieć markę samochodów Stoewer, cz. 4

    , że często potrafi wybaczyć kierowcy pozostawieni skrzyni na niewłaściwym biegu. Każdy najdrobniejszy element wnętrza i nadwozia ma pięknie dopracowany kształt, metal jest doskonale obrobiony. Stoewer Sedina i Arkona wyjechały na ulice Szczecina po ponad 80 latach Po odejściu braci Stoewer z firmy nikt

  • Mogliśmy mieć markę samochodów Stoewer, cz. 3

    Stoewer V został zaprezentowany w 1930 roku, przed autami DKW i Adlera też mającymi "Vorderradantrieb" i parę dobrych lat przed przełomowym Citroenem Traction. Nie obawiali się także stosowania przedniego napędu w mocniejszych wozach, tworząc na przykład model z silnikiem ośmiocylindrowym o mocy 55

  • Mogliśmy mieć markę samochodów Stoewer, cz. 2

    Ojciec nie miał w sobie nic z przeciwnika postępu i nie tylko nie czuł potrzeby powstrzymywania nowatorskich zapędów synów, ale nawet przekazał im na własność zakłady przy Falkenwalder Strasse, zaś firma zmieniła nazwę na "Bracia Stoewer. Fabryka pojazdów motorowych i elementów dla rowerów w Szczecinie

  • Mogliśmy mieć markę samochodów Stoewer, cz. 1

    na odbudowę zakładów produkcyjnych po wojnie. BMW odrodziło się w Bawarii, marki Auto Union trafiły do Mercedesa, a potem do Volkswagena, a inna marka, która przez długi czas budowała ciekawe samochody w Szczecinie, zniknęła bezpowrotnie. Marką tą był Stoewer. Zakłady, których puste hale przekształcono potem

  • Ładowanie w sześć minut. Kto pobije rekord?

    garderoby. Na przykład w niemieckim wówczas Szczecinie produkował takie auta Stoewer - w latach 1899-1905. Cennik pojazdów elektrycznych tej firmy z 1903 roku wylicza nie mniej niż 22 modele aut osobowych i dostawczych. Miały one zasięg 50-60 kilometrów. Fabryka w Szczecinie wytwarzała elektryczne

  • Auta zaprojektowane przez słynnych architektów. "Samochód jest architekturą"

    i Stoewer), szukało sposobu na poprawienie wizerunku marki Adler. Dobrym pomysłem wydawało się powiązanie modernizowanych modeli aut z nazwiskiem. Panowie Kleyer i Gropius prywatnie się przyjaźnili, więc od słowa do słowa, pomysł został zrealizowany. Gropius zabrał się do solidnej roboty i w subtelny sposób

  • Rycerze swastyki, cz.5. Narodowosocjalistyczny Korpus Motorowy

    przednionapędowych nie klasyfikowano, bo nie nadawały się do wojska To on i ludzie jemu podlegli robili z zawodów samochodowych i motocyklowych nazistowskie spektakle, to on decydował o tym, jakie kategorie pojazdów mogą startować w zawodach w III Rzeszy. Na przykład samochody Stoewer, produkowane w mieście

  • Historia Robura, czyli zemsta Waltera Ulbrichta

    konstrukcję i sprzedawał efekt swoich prac pod nazwą Phanomen-Rover. Biznes szedł świetnie. Naturalną konsekwencją dotychczasowych sukcesów stało się rozpoczęcie produkcji rowerów z silnikiem. w dodatku po przejściowym okresie korzystania z silników Fafnir, z silnikiem własnej konstrukcji. Jak Stoewer w

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.