takata

Więcej o:

takata

  • Problemy z poduszkami Takata | Miliony aut do serwisów

    , Matrix, Rav4, Tundra, Sequoia). Dla osób z branży nowo ogłoszona akcja nie powinna być zaskoczeniem. Kłopoty z poduszkami powietrznymi firmy Takata pojawiły się już w 2001 roku w samochodach Isuzu, zaś w 2013 roku doprowadziły do pierwszej dużej akcji serwisowej obejmującej 3,4 mln samochodów marek

  • Takata znów wzywa do serwisu. Tym razem 3,3 mln samochodów

    mówią o 69 mln pojazdów na całym świecie. W momencie ogłoszenia wielkiej akcji serwisowej w 2015 roku, firma Takata złożyła wniosek o upadłość. Amerykański koncern Key Safety Systems negocjuje zakup prawie wszystkich składników japońskiej firmy za kwotę 1,59 mld dolarów. Zobacz także: Kiedy pojazd

  • Poduszki Takata | Producenci nadal sprzedają wadliwe auta

    się okazać, że poduszka powietrzna w samochodzie nadaje się do wymiany. Klient nie jest w stanie stwierdzić, czy jego auto jest wyposażone w wadliwy element. Każdego tygodnia pojawia się coraz więcej detali dotyczących sprawy z poduszkami firmy Takata. Źródło wskazuje, że nowe modele takie jak Mitusbishi

  • Gigantyczna akcja serwisowa. Nawet 90 mln aut z wadliwymi poduszkami

    90 tys. Tesli Model S wezwanych do serwisów Specjalny zespół powołany przez amerykańską agencję bezpieczeństwa drogowego NHTSA (National Highway Traffic Safety Administration) potwierdził - główną przyczyną niekontrolowanych wybuchów poduszek powietrznych japońskiej firmy Takata jest mieszkanka

  • Japoński kartel dostawców ukarany przez UE

    Wspomniane wyżej firmy brały udział w co najmniej jednym z czterech karteli związanych z produkcją pasów bezpieczeństwa, poduszek powietrznych i kierownic. Elementy dostarczano dla japońskich producentów samochodów sprzedających swoje produkty w Europejskim Obszarze Gospodarczym (EOG). Po ujawnieniu

  • Akcja serwisowa w Audi | Problem z poduszkami w Q7

    Poduszki Takata | Producenci nadal sprzedają wadliwe auta Na razie problem dotyczy egzemplarzy sprzedanych na terenie Stanów Zjednoczonych. Producent jednego z najpopularniejszych SUV-ów na rynku otrzymał informację z NHTSA, że "przednie poduszki powietrzne mogą w niektórych przypadkach wybuchać

  • Wielkie oszustwo Kobe Steel. Samochody z podrabianą stalą

    sfałszowanych stopów trafiały do ponad 200 firm. Największymi klientami w branży motoryzacyjnej były koncerny Toyota, Honda, Nissan, Mazda, Mitsubishi, Ford i General Motors. W niektórych przypadkach ten proceder trwał od 10 lat. Zobacz także: Poduszki Takata | Producenci nadal sprzedają wadliwe auta Toyota

  • BMW wzywa do warsztatów, VW ma problemy z pompą olejową

    do warsztatów. Winny całej akcji jest japoński dostawca Takata. Z tych samych powodów niecały miesiąc wcześniej podobną akcję miała Toyota, Honda i Nissan. Natomiast Volkswagen ma kłopoty z wałkiem sześciokątnym, który jest odpowiedzialny za napęd pompy olejowej. Chodzi o silniki 2.0 TDI z technologią