segment c

Więcej o:

segment c

  • Pulsar | Nissan wraca do segmentu C

    , a w 2007 r. (w Europie) Tiida. W Japonii Nissan Pulsar był oferowany do 2000 roku, czyli do generacji N15 włącznie (pierwsza Almera). W 2007 roku Nissan zaprezentował model Qashqai, crossovera segmentu C, który miał zastąpić niemodne już hatchbacki. Druga generacja Qashqaia jest nieco większa

  • Co oferuje rynek w segmencie C premium?

    swój pierwszy w historii model segmentu C. Nazywa się CT i jest oferowany wyłącznie w jednej wersji napędowej - jako hybryda. Wersje nadwoziowe (wymiary, poj. bagażnika): hatchback 5-drz. (4,35 x 1,77 x 1,43 m; 375/985 l) Silnik benzynowy i elektryczny: 1.8 + el. (136 KM), CVT-6 Wersje wyposażenia

  • Co oferuje rynek w segmencie C?

    podwozie usatysfakcjonuje kierowców o sportowej żyłce, niestety silnik 1.8 i-VTEC może nie zaspokoić ich ambicji. Topowa wersja Type-R pojawi się dopiero w 2015 roku. Niestety Civic to jeden z najdroższych modeli segmentu C na naszym rynku, przez co kierowana jest do klientów, dla których cena ma

  • Co oferuje rynek crossoverów w segmencie C?

    : Active Comfort Exclusive Euro NCAP: 2012: 5 gw. (86%, 90%, 64%, 86%) Ceny: ok. 78 500 zł - 124 000 zł Naszym zdaniem: Zaletą Subaru XV z pewnością jest napęd 4x4 oferowany w standardzie. Uwzględniając ten fakt, ceny są nawet atrakcyjne. Nadwozie jednak nie oferuje więcej, niż typowy hatchback segmentu C

  • Toyota C-HR | Przyszłość segmentu C

    Toyota Aygo | Pierwsza jazda | X możliwości Kompaktowa i smukła kabina koncepcyjnej Toyoty kontrastuje z masywną dolną częścią nadwozia i wyraźnie narysowanymi błotnikami. Przednia część pojazdu jest nie tylko rozwinięciem dotychczasowych koncepcji stylistycznych Toyoty Under Priority i Keen Look,

  • Segment C-SUV ma się coraz lepiej. Oto europejskie hity

    sprzedanych egzemplarzy. Tabelę zamyka Seat Ateca, który zaliczył 3 proc. wzrost. Oto ranking najpopularniejszych modeli w segmencie C-SUV: 01. Volkswagen Tiguan: 20 003 sztuki (+1%) 02. Nissan Qashqai: 17 971 (+7%) 03. Peugeot 3008: 17 517 (+34%) 04. Ford Kuga: 12 715 (+13%) 05. Hyundai Tucson: 11 946 (-1

  • Opinie Moto.pl: Jeszcze przeprosimy Forda Focusa i jego kolegów z segmentu C

    jest wystarczająco przestronna i wygodna, a bagażnik w zupełności wystarczy nawet na dłuższą trasę (392-1354 l). Wciąż ma zalety, za które kierowcy pokochali kiedyś segment C. Na co dzień jest poręczny, w mieście manewruje się nim bez problemu, dobrze się prowadzi, a na trasie bez problemu radzi sobie z podmuchami

  • Nowy Peugeot 3008 | Teraz jako crossover segmentu C

    Peugeot 2008 | Ceny w Polsce | Wyceniony podobnie jak konkurencja Nowy Peugeot 3008 został zbudowany na modułowej platformie EMP2. Auto mierzy 4447 mm długości, 1841 mm szerokości, 1624 mm wysokości oraz 2675 mm rozstawu osi. Bagażnik pomieści 520 litrów, a po złożeniu tylnej kanapy jego pojemność

  • Octavia, Auris, Rav4 i Zoe | Euro NCAP

    . Za to Octavia jest bardzo "przyjazna" dla pieszych. Uzyskany wynik 82% to wśród samochodów podobnej wielkości (segmentów C i D) drugi wynik. Liderem w tej kategorii pozostaje Volvo V40 (88% za ochronę pieszych). Trzeba dodać, że nowa Octavia została wyróżniona przez Euro NCAP za cztery systemy: Multi Collision

  • Renault Austral. Nowy SUV od Francuzów

    Spodobał Ci się ten artykuł? Więcej wiadomości ze świata motoryzacji znajdziesz na Gazeta.pl Po wielu miesiącach domysłów oficjalnie zaprezentowano Renault Austral. Ma to być model, który pozwoli marce odzyskać udziały w rynku segmentu C. Zarazem kontynuuje myśl zapoczątkowaną w modelach Arkana