peugeot 1007

Więcej o:

peugeot 1007

  • Peugeot 1007

    . Chociaż jego nazwa obiecuje coś większego niż luksusowy 607, nie dajmy się zwieść - 1007 nie jest wielgachną limuzyną i ma coś, czego nie mają konkurenci. Mowa o elektrycznie przesuwanych drzwiach. Sezamie, otwórz się (w 5 sekund) Są znakiem rozpoznawczym Peugeota 1007. Całość z zewnątrz specjalnie

  • Peugeot 1007

    nawet na lekkie szarpnięcie, nieco więcej czasu potrzebował, gdy drzwi zderzały się z jakimś obiektem (dotyczy egzemplarzy przedprodukcyjnych). Po trzecie, napęd w razie kolizji wyłącza się, pozwalając na ręczne otwieranie. Peugeot 1007 wyróżnia się także wyposażeniem dbającym o bezpieczeństwo jazdy. W

  • Peugeot 1007 1,4 HDi

    pierwotnie planowało. Przez następne 75 lat każdy Peugeot będzie oznaczany w ten sposób. Bez wyjątków. Aż do 2004 r. AD 2004 Choć w kilku halach targów w Paryżu w świetle setek reflektorów pysznią się setki nowiutkich modeli, to do niewielu wozów ustawiają się takie kolejki jak do Peugeotów 1007. Mimo

  • Koniec miejskich Francuzów

    Aygo). Zakłady produkujące dotychczas 1007 i C2 skupią się na wytwarzaniu nowego Citroëna C3 i DS3 oraz Peuegota 207. Pudełkowatego Peugeota 1007 wyróżniały elektrycznie odsuwane boczne drzwi, ułatwiające wysiadanie z auta na zatłoczonych parkingach. Bazujący na płycie 206-ki model zadebiutował w 2004

  • 10 modeli aut, które przyniosły największe straty

    drzwiami bocznymi w stylu vana. Auto ciekawe, ale nie miało szans na sukces. Francuski producent stracił na nim w sumie 1,9 mld euro ( 15 380 euro w przeliczeniu na jeden powstały egzemplarz). Do 2009 roku wyprodukowano 123 tys. egzemplarzy modelu. Używany Peugeot 1007 | Sprawdź oferty Peugeot 1007 Peugeot

  • Tokio 2009 | Honda EV-N

    z nastrojem i zasobnością portfela podobnie, jak to ma miejsce w Peugeocie 1007. Praprzodek, Honda N360 (1967-1970), był mini autkiem o długości 3 metrów. Ciekawostką był motocyklowy silnik o pojemności 356 cm3 i mocy 31 KM osiąganych przy 8500 obr/min. Pozwalało to japońskiemu "konkurentowi" Malucha

  • Numer 5/2005

    Nowości Supernowość i parking Salon samochodowy Auta oczekiwane w 2005 roku Raport specjalny Nowe samochody po niższych cenach Prezentacja Hyundai Accent III - elegancki i nowoczesny Pierwsz jazda Chevrolet Spark - następca Daewoo Matiza, konkurent Fiata Pandy Peugeot 1007 - małe auto

  • Numer 12/2005

    być służbową limuzyną MegaTest Volkswagen Polo 1.4 - lata doświadczeń owocują kolejnymi zmianami na lepsze i tylko cena budzi wątpliwości Test porównawczy Smart FourTwo i Peugeot 1007 1.6 - małe, kolorowe i wojownicze samochodziki na miasto Minitest Lexus GS 430 - limuzyna, która nie boi się sportu

  • Numer 8/2005

    2.0, Hyundai Sonata 2.4, Škoda Superb 1.8 - komfortowe limuzyny za mniej niż 100 tys. zł Test Alfa Romeo 156 Crosswagen Q4 - turbodiesel z napędem 4x4 Peugeot 1007 1.4 - praktyczne auto miejskie i odlotowy gadżet Minitest Hyundai Matrix 1.6 - dla oszczędnych: dostosowany do zamontowania instalacji