kompresory

Więcej o:

kompresory

  • Do czego służy kompresor?

    Kompresor Kompresor, czyli sprężarka, to maszyna energetyczna. Jej zadaniem jest wymuszenie przepływu lub zwiększenie gęstości czynnika gazowego. Podczas pracy, kompresory wydzielają bardzo dużo ciepła, które musi zostać gdzieś odprowadzone. Kompresory zamieszczane w autach niwelują efekt

  • Mercedes odkłada kompresory do lamusa

    Wszystko o autach - dane techniczne, oceny, opinie W ofercie Mercedesa pozostały już tylko pojedyncze egzemplarze samochodów z silnikami wyposażonymi w kompresory. Te wyparła technologia CGI. W dużym skrócie oznacza ona bezpośredni wtrysk paliwa lub bezpośredni wtrysk paliwa plus turbodoładowanie

  • Napompujesz koła w rowerze i w aucie. Test małych kompresorów na baterię

    Mechanik w warsztacie wulkanizacyjnym uśmiechnął się na widok małych przenośnych kompresorów. ? Może coś nimi dopompujesz, ale cudów się nie spodziewaj ? oznajmił, gdy zabierałem się do testu niewielkiego i niedrogiego sprzętu. Najtańszym w teście był Navitel AIR 15 AL. W sklepach internetowych bez

  • Piłka, motocykl, auto i rower. Co mają wspólnego ze sobą?

    Przenośny kompresor TYREinflate 2000 jest naprawdę mały, a w dodatku nie trzeba szukać gniazdka, żeby go użyć. Dzięki wbudowanemu akumulatorowi może służyć nie tylko do pompowania opon w samochodach i jednośladach czy do nadmuchiwania piłek albo materaców, lecz także jako powerbank do ładowania np

  • Dlaczego na niektórych Mercedesach jest napis "kompressor"? Co to znaczy?

    z doładowania. Ale nie napędzanego spalinami, a mechanicznie. W tym przypadku sprężarka czerpie napęd dla łopatek wtłaczających powietrze do komory spalania, za pośrednictwem paska, łańcucha lub przekładni zębatej wprost z wału korbowego silnika. Co daje kompresor w silniku? Bardzo łatwo jest wskazać skutek

  • Opinie Moto.pl: Magiczne pudełko bez kabli przyda się nie tylko kierowcom

    Kompresory do pompowania samochodowych opon to coraz częstsze wyposażenie współczesnych aut. Producenci zastępują nimi zapasowe koła z co najmniej czterech powodów. Kompresory są tańsze, lżejsze, zajmują w bagażniku mniej miejsca, a poza tym współczesne opony stały się bardzo odporne na uszkodzenia

  • VW rezygnuje z Silnika Roku?

    i kompresorem - zdobywca tytułu Silnika Roku w 2009 i 2010 roku - może niedługo trafić do muzeum. Specjaliści z Volkswagena rozważają zastąpienie go wersją z turbiną, która gwarantuje podobną wydajność przy niższych kosztach produkcji i prostszej budowie. Jak to działa? Napędzany paskiem kompresor dba o

Copyright © Agora SA