Na stoisku Alfa Romeo w Nowym Jorku pojawi się model Giulia w wersji podstawowej, ale włoski producent zamierza pokazać także sportowy wariant Quadrifoglio oraz luksusowy Ti. Giulia, która jest pozycjonowana w tym samym segmencie co Audi A4, BMW Serii 3 czy Mercedes Klasy C.
Bazowa Giulia jest wyposażona w standardowe zderzaki, nieposzerzone nadkola, brak w niej nakładek na progi, a wydech posiada zaledwie dwie końcówki. Jednak mimo tego samochód z zewnątrz prezentuje się świetnie.
W środku auto będzie oferowane ze skórzaną tapicerką, kierownicą spłaszczoną u dołu, a do tego pojawią się wstawki z drewna lub aluminium. Auto będzie wyposażone w system multimedialny z 7-calowym ekranem dotykowym, system bezkluczykowy.
Alfa Romeo Giulia będzie dostępna w kilku wersjach wyposażeniowych takich jak Sport, Luxury oraz Performance. Na szczycie cennika pojawi się wersja Ti, którą będzie można wyposażyć w opcjonalne, aktywne zawieszenie.
Dwie najdroższe wersje będą dostępne z turbodoładowanym silnikiem 2.0. Jednostka wytwarza moc 276 KM. Połączona z ośmiobiegowym automatem przekazuje napęd na wszystkie koła za pomocą system Alfa Q4. Sprint od 0 do 100 km/h potrwa mniej niż 5,5 sekundy. Prędkość maksymalna to 240 km/h.
ZOBACZ TAKŻE:
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio | Rekord na Nurburgringu
INNE LINKI