Studio Biznes, odc. 6. Bierzemy pod lupę Hondę Civic z silnikiem 1.0 VTEC Turbo. To główna nagroda w plebiscycie The Best of Moto

Studio Biznes to program na żywo Gazety.pl, który możecie oglądać co środę o 12.00. Prowadzi Łukasz Kijek. To nie tylko nowości gospodarcze i najważniejsze informacje ze świata biznesu. W każdym odcinku - obok prowadzącego i gości - występuje redaktor naczelny Moto.pl, Tomasz Korniejew. Dzisiaj zrecenzowaliśmy Hondę Civic z bazowym silnikiem 1.0 - to główna nagroda w plebiscycie The Best of Moto.

Motoryzacyjną część szóstego odcinka Studia Biznes poświęciliśmy w całości Hondzie Civic z bazowym silnikiem 1.0 VTEC Turbo. Czy trzycylindrowy motor wystarczy, by prężnie napędzić kompaktową Hondę? Jakie są mocne i słabe strony tego samochodu? Sprawdziliśmy. Jednocześnie przypominamy, że:

Honda Civic 1.0 VTEC Turbo jest główną nagrodą w plebiscycie The Best of Moto. Wystarczy oddać głos na swojego faworyta w konkursie na samochód roku.

Więcej o:
Komentarze (22)
Studio Biznes, odc. 6. Bierzemy pod lupę Hondę Civic z silnikiem 1.0 VTEC Turbo. To główna nagroda w plebiscycie The Best of Moto
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • remo29

    Oceniono 10 razy 6

    Aż zajrzałem na opinie właścicieli (nie marketingowe blablabla) - zużycie paliwa dla silnika 1.0 VTEC TURBO 126KM 93kW (w l/100km) - 7,8. Silnik pojemności 1.0 (słownie: jeden litr)! Jak Suzuki 20 lat temu. Ktoś powie "ale nie miało tyle mocy!". Nie miało, bo nie musiało, ważyło tyle co połowa tego Civika...

  • Gość: toia

    Oceniono 5 razy 3

    Oturbiony, wyżyłowany sinik. Downsizing za wszelką cenę mija się z celem.

  • Gość: japi

    Oceniono 2 razy 2

    Mały silnik, który długo niestety nie pojeździ bo jest za mocno wyżyłowany. Już lepiej sprawdzają się napędy hybrydowe toyoty. Precz z downsizingiem

  • Gość: gosc

    0

    to już wolał bym jako nagrodę samojezdną kosiarkę zamiast tej hondy .

  • Gość: hejtobus brejzly

    0

    tyle że turbo to krok w lata 80-90 te bo wtedy to było popularne a teraz stosują to jeszcze dinozaury

  • Gość: Anonim

    Oceniono 2 razy 0

    Sprawdziłem ich regulamin i podają błędne info. Piszą że to Civic Elegance a podana cena odpowiada cenie wersji Comfort. To w takim razie do wygrania jest wersja Comfort moim zdaniem. Nie ładnie oszukiwać.

  • poppers68

    Oceniono 2 razy 0

    Parokrotnie robiłem jazdy testowe tego modelu CIVIC - znając doskonale możliwości IX generacji z silnikiem 1.8 Vtec.
    Odczucia zwykłego kierowcy z dużym stażem za kółkiem? Jak wspomnienia z jazdy Cinquecento 700 : rusza sprzed świateł dynamicznie aby potem raptem notować mocny deficyt dynamiki. Przy próbie redukcji biegu dźwięczą zawory..... To wszystko.
    W Polsce dealerzy Hondy z uporem maniakalnym wystawiają modele z tymi silnikami w pełnym zakresie cenowym. W Niemczech, rynek dealerski jest dosłownie zawalony nimi, w grubo niższych cenach. Po prostu, wozy z pojemnościami silnika kosiarki nie chodzą kompletnie.

  • fafarafafafa

    Oceniono 7 razy -1

    Nie ma siły, trzycylindrowy silnik musi wpadać w wibracje. Praw fizyki pan nie zmienisz i nie bądź pan głąb.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX