volkswagen xl1

Więcej o:

volkswagen xl1

  • Volkswagen XL1 | Pierwszy egzemplarz trafił do klienta

    Salon Genewa 2013 | Volkswagen XL1 Volkswagen XL1 dzięki układowi hybrydowemu złożonemu z maleńkiego dwucylindrowego Diesla 0.8 (47 KM) i silnika elektrycznego (27 KM), niskiej wadze (795 kg) oraz niskiemu współczynnikowi oporu powietrza (Cw=0,189) średnio zużywa zaledwie 0,9 l/100 km. Ceny w

  • Volkswagen XL1 | Pierwsza jazda | Dotknąć wizji Piecha

    po trzecie przepis na to auto okaże się niesamowitą mieszanką nowoczesnych technologii z rozwiązaniami, które spotykaliśmy w początkowych okresach rozwoju motoryzacji. Oto Volkswagen XL1. W naszych rękach na polskich drogach. Patrząc na XL1, stojące w otoczeniu nowoczesnego budynku, można odnieść wrażenie

  • Salon Genewa 2013 | Volkswagen XL1

    Szukasz Volkswagena za 10 tys. zł? Mamy 914 propozycji Wszystko dzięki zastosowanemu w XL1 układowi hybrydowemu, w którego skład wchodzi dwucylindrowy motor Diesla o pojemności 0,8 l i mocy 48 KM oraz jednostka elektryczna o mocy 27 KM. Łączna moc hybrydy nie jest znana. Nie można jej wyliczyć

  • Oszczędny samochód za pół miliona

    Volkswagen XL1 to studium samochodu hiperoszczędnego. Powstał tylko i wyłącznie po to, by zużywać możliwie jak najmniej paliwa, zachowując wciąż postać pełnowartościowego samochodu. Dzięki układowi hybrydowemu złożonemu z maleńkiego dwucylindrowego Diesla 0.8 (47 KM) i silnika elektrycznego (27 KM

  • Oszczędny VW XL1 trafi do produkcji

    Volkswagen XL1 zabłysnął podczas targów motoryzacyjnych w Katarze. Więcej pisaliśmy o nim w ubiegłym tygodniu (kliknij tutaj ). Kilka dni później magazyn Automobilwoche ujawnił, że Niemcy planują wyprodukowanie 100 sztuk auta. Nie wiadomo jednak, ile mógłby kosztować pojedynczy egzemplarz. Warto

  • Volkswagen szykuje coś specjalnego na 2013 rok

    Rynek samochodów ekologicznych jest coraz bardziej rozbudowany. Studyjne projekty, które jeszcze niedawno pozostawały jedynie wizjami dalekiej przyszłości, coraz częściej wyjeżdżają na ulice. Jednymi z nich będą Volkswagen XL1 oraz Audi Urban E-tron. Ich produkcja została potwierdzona

  • Wideo | Salon Paryż 2014 | Eolab, jednolitrowe Renault

    Volkswagen XL1 to pokaz możliwości współczesnej techniki i realizacja marzeń kilku pokoleń inżynierów dążących do stworzenia samochodu zużywającego możliwie jak najmniej paliwa. W przypadku kosztującego ponad 100 tys. euro XL1 jest to wartość 1 l/100 km. Ale cena to nie jedyna wada ultraoszczędnego

  • Motor Show Poznań 2014 | Galeria

    Samochody, motocykle i wiele innych atrakcji. Żeby to wszystko pokazać, galeria musiała by zawierać kilka tysięcy zdjęć. Wśród największych gwiazd targów można wyróżnić Mercedesa G63 AMG 6x6, Mercedesa S Coupe, Jeepa Cherokee, Hyundaia Genesis, Porsche 911 Targa, czy Volkswagena XL1

  • Hybrydowy Volkswagen Up! w drodze

    miesięcy. Podstawą auta będzie, rzecz jasna, jego standardowa odmiana, ale to, co w nim najważniejsze, czyli napęd, będzie nieco zmodyfikowaną wersją zespołu hybrydowego Volkswagena XL1. Jego głównym źródłem napędu jest silnik Diesla o pojemności 0.8 l i mocy 48 KM. Wspiera go jednostka elektryczna o mocy

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.