sporty samochodowe

Więcej o:

sporty samochodowe

  • DS Performance | Sportowy oddział nowej marki

    odpowiadają za elektryczny silnik, skrzynię biegów, moduł kontroli, układ chłodzenia, tylne zawieszenie i układ przeniesienia napędu. Nic więc dziwnego, że Francuzi postanowili w dalszym ciągu rozwijać się w sporcie samochodowym. DS5 na rynku wtórnym | Sprawdź oferty Najbliższa przyszłość pokaże, czy DS

  • Bezpieczne wyścigi? Krwawe igrzyska! Część II

    moce rzędu 500 koni mechanicznych. Daleko za rozwojem jednostek napędowych pozostawały możliwości zawieszeń i układów hamulcowych. Więcej tekstów o historii motoryzacji i sportu samochodowego znajdziesz na stronie Gazeta.pl. Podczas prób bicia rekordów prędkości na drogach publicznych auta stopniowo

  • GKSS: Grzyb i Stalmach byli na nielegalnym zapoznaniu

    Kara zawieszenia licencji na 3 miesiące, w zawieszeniu na okres 6 miesięcy. To kara, jaką na kierowcę Rafała Stalmacha i zawodnika zespołu Peugeot Sport Polska Rally Team Grzegorza Grzyba nałożyła Główna Komisja Sportu Samochodowego przy Polskim Związku Motorowym. -Kara jest i zawodnicy zostali o

  • Opel powraca do sportu

    Jak podkreśla Opel, nowe działania podejmowane w dziedzinie sportu samochodowego odgrywają ważną rolę w strategicznej restrukturyzacji firmy. - Będzie to fundamentalny element profilu naszej marki - mówi dr Thomas Sedran, wiceprezes firmy Opel. Zwłaszcza w segmencie sportu amatorskiego i masowego

  • Bezpieczne wyścigi? Krwawe igrzyska! Część I

    Procesowi, który sprawił, że motorsport przestał stanowić rodzaj krwawych igrzysk, był mozolny i długotrwały. Przypomnijmy sobie, jak to wszystko się zaczęło. Więcej tekstów o historii motoryzacji i sportu samochodowego znajdziesz na stronie Gazeta.pl. Pierwsze samochody pod względem konstrukcyjnym

  • Bezpieczne wyścigi? Krwawe igrzyska! Część V

    planowaniu i zimnej kalkulacji. Więcej tekstów o historii motoryzacji i sportu samochodowego znajdziesz na stronie Gazeta.pl. Świat motorsportu poniósłby więcej ofiar, gdyby nie upór Jackiego Stewarta Śnieżna kula, którą zaczął toczyć bez niczyjej pomocy, napotkała początkowo ogromny opór nie tylko ze strony

  • Bezpieczne wyścigi? Krwawe igrzyska! Część III

    Lata sześćdziesiąte nie przyniosły znaczących zmian. Fani wyścigów nadal regularnie opłakiwali swoich bohaterów, których śmierć traktowano niczym śmierć gladiatorów, nieodłączną część spektaklu. Więcej tekstów o historii motoryzacji i sportu samochodowego znajdziesz na stronie Gazeta.pl. Ferrari

  • Bezpieczne wyścigi? Krwawe igrzyska! Część VI

    zakomunikował im, że każe kierowcom wysiąść z aut ustawionych już na polach startowych. Pomogło.  Więcej tekstów o historii motoryzacji i sportu samochodowego znajdziesz na stronie Gazeta.pl. Motorsport stał się mniej niebezpieczny w latach 80. Organizatorzy wyścigów coraz rzadziej traktowali kierowców jak

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.