mechanik samochodowy

Więcej o:

mechanik samochodowy

  • Płać i Płacz, czyli spotkanie z mechanikiem samochodowym. Prawdziwe historie

    oraz o tych, którzy psują opinię branży przez cwaniactwo, nieuczciwość i naciąganie nieświadomego klienta. Po kilogramach wymienionych części, litrach przelanego oleju, nasuwa się pytanie: czy uczciwy mechanik samochodowy jest oksymoronem, a wyjątki jedynie potwierdzają regułę? Omijaj lekarzy i prawników

  • Kosztowne nawyki

    . Wielu kierowców w czasie jazdy stale trzyma rękę na dźwigni zmiany biegów. Taki nawyk również powoduje zużycie wielu elementów wewnątrz skrzyni biegów. Krystian Wrocławski, mechanik samochodowy

  • Szyby samochodowe

    jego zaklejenie. Ważne jest, by to zrobić jak najprędzej, po uszkodzeniu, ponieważ wszelkie zanieczyszczenia nie gwarantują pozytywnego efektu zaklejania. Mocno porysowaną lub pękniętą szybę należy bezwzględnie wymienić. Krystian Wrocławski, mechanik samochodowy

  • Hamulce piszczą

    z własnego doświadczenia, że większość kierowców nie rozróżnia piszczenia hamulców od głośnego tarcia układu hamowania. To ostatnie jest efektem zużycia okładzin lub innych uszkodzeń i lekceważenie go jest niebezpieczne. Krystian Wrocławski, mechanik samochodowy

  • Harmonogram dnia i plan wydarzeń

    - te również z udziałem wozu bojowego. Dla majsterkowiczów firma Elwico przygotuje warsztat samochodowy, gdzie pod okiem fachowców będziecie mogli zapoznać się szczegółowo z pracą mechanika samochodowego i samemu przy okazji trochę pokręcić kluczami. Oczywiście to nie wszystkie atrakcje jakie przewidujemy ale o

  • Poślizg sprzęgła

    wszystkie jego elementy: tarczę, docisk i łożysko. Przy okazji mechanik powinien zwrócić uwagę na ewentualne wycieki oleju w okolicy sprzęgła, które też mogą być przyczyną ślizgania się. Kompleksowa naprawa zapewni nam długą i bezawaryjną eksploatację. Krystian Wrocławski, mechanik samochodowy

  • Kontrolka oleju

    kanały, którymi przepływa olej w silniku jest już bardzo zużyty (luzy w rozrządzie i układzie korbowym) i nadaje się do remontu. W zasadzie powinniśmy się w takim momencie rozglądnąć za kimś, kto nas odholuje do warsztatu. Dalsza jazda może się zakończyć zatarciem silnika. Krystian Wrocławski, mechanik

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.