manhart

Więcej o:

manhart

  • Manhart Mini F300 | Mini na sterydach

    Brytyjczyków i mocnym modyfikowaniem nadwozia. Groźny wygląd F300 zawdzięcza przede wszystkim bojowemu malowaniu. Mini zostało także wyraźnie obniżone. W kabinie Mini F300 jest znacznie spokojnie. Manhart dodał tylko złote przeszycia na tapicerce (skóra i alcantara) oraz nowe dywaniki z nazwą firmy. Pod maską

  • Siedemset sposobów na pożegnanie V-ósemki w Klasie C, czyli Manhart CR 700

    elektryczne wsparcie. A to właśnie potężna V-ósemka stanowiła dla wielu kwintesencję C 63 S, głównego rywala równie kultowego modelu BMW M3. Do grona miłośników schodzącej ze sceny generacji W205 z silnikiem V8 należy z pewnością tuner Manhart, który pochwalił się swoim najnowszym projektem. Manhart CR 700

  • Range Rover ociekający złotem. Tylko dla klientów z Bliskiego Wschodu

    ciemnego nadwozia. Całość dopełniają cztery końcówki wydechu oraz znaczki firmy Manhart, które zastępują wszystkie logotypy brytyjskiej marki. Wewnątrz kabiny jest równie bogato. Nowa tapicerka łączy wysokogatunkową skórę i Alcantarę ze złotymi lamówkami i akcentami na konsoli środkowej, kierownicy, desce

  • Unikatowe BMW Z4 M

    Na życzenie moc seryjnego silnika w Z4 poprzedniej generacji można było podnieść do 343 koni. To dla niektórych wciąż za mało, a nie tak dawno szefowie BMW zarzekali się, że BMW Z4 w wersji M nie powstaje z uwagi na kanibalizm modelowy. Być może słupki sprzedaży mają rację, ale ekipa z Manhart

  • Mini Countryman E | Ładowany z kontaktu

    spalanie na 100 km wyniesie około 2 litrów benzyny. Mini konsekwentnie milczy na temat nowego modelu, a premiera hybrydowej wersji jest planowana jeszcze latem tego roku. Countryman E pojawi sie w salonach na początku przyszłego roku. ZOBACZ TAKŻE: Mini zbuduje sedana? INNE LINKI: Manhart Mini F300 | Mini

  • Szef się spieszy! | Najszybsze limuzyny po tuningu

    Blanchimont Bogacze w naszym zestawieniu mogli wozić się już Audi i Mercedesem, dlatego teraz czas na trzeciego gracza z niemieckiej Wielkiej Trójki. Tym razem w łapy tunerów (z ekipy Manhart, również niemieckiej) trafiło BMW M5. Fabrycznie 4.4-litrowy silnik z Bawarii daje pod pedałem 560 koni, gotowych