klienci

Więcej o:

klienci

  • Exatel dla klientów indywidualnych

    Firma chce wprowadzić na rynek pakiet nielimitowanych krajowych usług telefonicznych z dostępem do internetu (6Mb/s) za mniej niż 200 zł. Operator chce wprowadzić nową usługę na rynek w I kwartale 2008 r. Exatel chce też kontynuować rozpoczętą w tym roku współpracę z PGE (ma 4,9 mln klientów

  • Bank do klienta: "Nie przetwarzamy pana danych". Klient: "Nie wierzę"

    tym, że nie będzie chował urazy, ani... danych zgromadzonych na nasz temat. I że za dziesięć lat niespodziewanie nie zaproponuje nam założenia nowego konta, wysyłając pocztówkę na adres domowy albo SMS na komórkę. Klient banku Alior Sync postanowił rozstać się z tą instytucją. Choć miał w banku założoną tylko lokatę

  • Data Center z gwarancją klientów?

    . To z kolei wywołało u naszych najemców zapotrzebowanie na zaawansowane usługi sieciowe i serwery. W konsekwencji zdecydowaliśmy się na uruchomienie własnego data center na potrzeby naszych klientów. Przeprowadziliśmy, testy i wystartowaliśmy z usługami data center w trzech budynkach w Kanadzie. Biurowce

  • Wykradziono dane klientów Netii

    , że źródłem było nielegalne działania osoby posiadającej dostęp do baz. 4. Do czasu ostatecznego wyjaśnienia sprawy proponujmy klientom zmianę czterocyfrowego kodu PIN w systemie Netia on-line. Doraźnie wyłączona została również automatyczna identyfikacja klientów poprzez kod PIN w systemie obsługi

  • Zwiększ wartość klientów

    Cross-selling i up-selling to techniki sprzedaży mające na celu zwiększenie wartości zakupów pojedynczego klienta. Up-selling polega na zachęcaniu klienta do dokonania większego zakupu niż wstępnie przez niego zamierzony. Może to polegać na prezentacji droższej wersji produktu, dodatków

  • Operatorzy walczą o klientów

    Walce o klientów towarzyszy wprowadzanie przez operatorów nowych ofert. Polkomtel zaprezentował pierwszą na polskim rynku taryfę dla kobiet - Cafe Plus, w której klient nie płaci za połączenie od trzeciej do 60 minuty rozmowy. Inne zachęty to nowe telefony i kolekcja biżuterii. Polkomtel

  • Toshiba: naprawa u klienta

    AC Serwis należy do Techmeksu - dystrybutora komputerów marki Toshiba. Naprawa w trybie "on-site", czyli w miejscu użytkowania notebooka, to oferta dla klientów którzy wykupili rozszerzenie standardowej gwarancji (usługa WarrantyPack). Wedle deklaracji firmy czas reakcji wynosi zwykle jeden dzień

  • Pierwsi klienci usługi LLU

    Polskiej. 20 grudnia TP ma uwolnić trzy kolejne centrale w Warszawie, które w sumie obsługują ponad 57 tys. klientów. Netia zakłada, że do końca 2008 roku w zasięgu usług świadczonych dzięki LLU będzie 1,5 mln klientów TP, a w 2010 roku - 3 mln - czytamy w Gazecie Prawnej. Mirosław Godlewski, prezes Netii

  • Dyrektor mBanku dostarczył klientowi umowę

    Z danych o rachunkach indywidualnych banku w Polsce wynika, że w czasie od 1 stycznia do 30 września br. średnio co 2 minuty ktoś otwierał konto w mBank. - mBank w szczególny sposób uczcił pojawienie się dwumilionowego klienta, umowę do rachunku dostarczył osobiście dyrektor mBanku - mówi

  • Klienci Lexusa najbardziej zadowoleni ze swoich samochodów

    Francuski magazyn motoryzacyjny L`Argus opublikował wyniki pierwszej edycji badania poziomu zadowolenia klientów. W sondażu ?Driverview-L`Argus? wzięło udział ponad 10 tys. użytkowników samochodów, który odpowiadali na szczegółowe pytania zawarte w ankiecie na temat jakości wykonania i materiałów

Copyright © Agora SA