Honda Prelude

Więcej o:

Honda Prelude

  • Honda Prelude powróci. Łatwo domyślić się, jaka będzie

    Honda Prelude po raz pierwszy pojawiła się na motoryzacyjnym rynku w 1978 roku. Samochód od początku był dwudrzwiowym coupe z silnikiem umieszczonym poprzecznie z przodu i napędem na przednią oś. Model nieprzerwanie ewoluował przez pięć generacji i potrafił zaskakiwać innowacjami

  • Honda Prelude powraca! To nie fake news, choć jest na razie duży haczyk

    - Honda Prelude powraca! - to chyba najczęstszy nagłówek z artykułów podsumowujących stoisko Hondy na Salonie Samochodowym w Tokio. Może u nas nie jest to bardzo znany model szerokiemu gronu kierowców, ale znawcom sportowych samochodów na pewno zabije mocniej serce. Po 45 latach od pokazania

  • Honda Prelude wraca do Europy. Szósta generacja będzie zelektryfikowana

    Nowa generacja Hondy Prelude będzie wykorzystywać napęd hybrydowy. Jak informuje producent w komunikacie prasowym: "seryjny egzemplarz kultowego modelu zapewni przyjemność z jazdy dzięki idealnej równowadze między dynamiką prowadzenia i oszczędnością paliwa". W najbliższych latach hybrydy to główny

  • Wojna Północ-Południe 2011. Eliminacja Szczecin

    Grobicki Honda: 1. Honda CRX Del Sol - Mateusz Cendrowicz 2. Honda Prelude - Mateusz Zakrzewski Asian Others: 1. Mitsubishi Outlander - Grzegorz Kowalówka 2. Nissan 350 Z - Jacek Szyc 3. Toyota Celica - Łukasz Młodzikowski RAT: 1. Fiat 126p - Mateusz Dziuba 2. VW Golf II - Maciej Zadrożny Classic: 1. VW

  • Top 10 | Najciekawsze deski rozdzielcze

    była przedostatnia generacja Hondy Prelude. Fabryczni tunerzy | Honda Type R Włosi potrafią zaskoczyć oryginalnym pomysłem. Do takich można zaliczyć deskę rozdzielczą w mało u nas znanym modelu Lancia Trevi. Kontrolki rozproszono po jej środkowej części, a każda zatopiona była w swojej własnej "jaskini". Renault

  • Renault Laguna Coupe 2.0 dCi 180 GT | Test | Forever young?

    4Control, czyli skrętne koła obu osi. Nie jest to rozwiązanie nowe w motoryzacji, można je było spotkać już w 1987 roku w Hondzie Prelude trzeciej generacji, ale obecnie niewielu producentów je stosuje. Na czym ono polega? Do prędkości 60 km/h tylne koła skręcają się w kierunku przeciwnym do przednich, a

  • Spragniona zakrętów - Laguna GT

    były Honda Prelude i Mazda 626 i MX6, w których układ AWS działał przy każdej prędkości, oraz Nissan Skyline i Mitsubishi 3000GT (Dodge Stealth), gdzie uaktywniał się dopiero od 50-70 km/h. Generalnie w autach z AWS podczas wolnej jazdy koła przedniej i tylnej osi skręcają się w przeciwne strony, a

  • Dziś tanie, jutro warte fortunę, cz. II

    bardzo trudne. Ceny startują od około 7 tys. zł. Tutaj znajdziecie oferty sprzedaży Hondy Prelude. ZOBACZ TAKŻE: Dziś tanie, jutro warte fortunę, cz. I Coupe za 20 tys. zł Samochody: ogłoszenia

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.