Nissan to kolejna firma motoryzacyjna z nowym logo. Ma lepiej pasować do planów marki
To już kolejny z wielkich producentów samochodów, który zmienia swój logotyp w ostatnim czasie. Niedawno zrobiły to firmy Volkswagen oraz BMW,w tym tygodniu podobne plany ogłosił koncern General Motors. Teraz zgodnie ze wstępną zapowiedzią sprzed kilku miesięcy dokonał tego również Nissan.
Nissan z nowym logo na salonach i samochodach
Japońska marka postawiła na bardziej płaskie, dwuwymiarowe logo, które ma lepiej przystawać do obecnej cyfrowej rzeczywistości. W zależności od wariantu występuje w kolorze czarnym lub białym. Zastąpi tym samym wypukły, srebrny logotyp (z czarnym napisem), które umieszczane było na samochodach Nissana przez dwie ostatnie dekady.
Przedsiębiorstwo tłumaczy, że nowe logo pozwoli lepiej odzwierciedlić plany i koncepcje Nissana na kolejne lata, jako "innowacyjnej marki motoryzacji przyszłości". Ma także lepiej pasować do nowego wystroju salonów sprzedaży, który powstały "z myślą o cyfrowym pokoleniu" i "wiernie odzwierciedlić DNA marki".
Decyzja o postawieniu na bardziej płaski i jednocześnie przejrzysty logotyp nie powinna być zaskakująca. Podobny trend kilka lat temu narodził się wśród firm technologicznych, a swoje logotypy zmieniły m.in. firmy takie, jak Google czy Apple. Ostatnio przywędrował również do świata motoryzacji.
Nissan Ariya fot. Nissan
Nowe logo pojawiło się już na zaprezentowanym ostatnio SUV-ie Nissanie Ariya, który zdaniem producenta jest zapowiedzią nowej, elektrycznej gamy i rozpoczyna nowy rozdział w historii marki. Docelowo znajdzie się również we wszystkich salonach sprzedaży Nissana w całej Europie. Zarówno we wnętrzach, jak i na zewnątrz budynków. Pierwszym punktem oznakowanym w nowy sposób jest salon Nissana Van Mossel w Amsterdamie (widoczny na zdjęciu głównym).
Salony sprzedaży w Europie odczuwają skutki pandemii koronawirusa, ale wierzymy, że nic nie zastąpi kontaktu i interakcji z pracownikami działu sprzedaży, które możemy nawiązywać w punktach dealerskich. Nowe logo przypomina klientom, że we współpracy z marką Nissan nieustannie wprowadzamy zmiany na lepsze, aby zapewnić wysokiej jakości obsługę na wszystkich etapach procesu zakupowego
- podkreśla Bas Bijl, dyrektor sprzedaży w salonie Nissana Van Mossel cytowany w komunikacie.
-
Już w 2021 r. kierowcy z prawem jazdy kat. B zyskają nowe uprawnienia. Pod dwoma warunkami
-
Też tak robisz? Siedem złych nawyków, które wykończą twój samochód
-
Nowa Lada Niva będzie najtańszym SUV-em w Europie. Renault chce powtórzyć sukces Dacii Duster
-
Jak odłączyć i podłączyć akumulator w samochodzie? Uwaga! Kolejność jest kluczowa
-
Nissan stworzył "kampera", ale nie dla przyjemności tylko do pracy. Model NV350 ma ekspres do kawy i biurko
- Jak się jeździ Unimogiem? Terenowa ciężarówka jest pełna niespodzianek
- Jak uruchomić samochód przy pomocy kabli rozruchowych? To proste, ale bądź ostrożny
- Dążenie do maksymalnej popularyzacji samochodów EV to na razie jedyny sposób na zmniejszenie szkodliwości transportu dla środowiska
- Triki i podstępy handlarzy samochodów, które wykryjesz samodzielnie. Wystarczą zdjęcia
- Dźwięki ciszy. Po co sztuczne brzmienie silnika w elektrycznym samochodzie? [MOTO 2030]
Forum
- Kleber Quadraxer 2 - test kompletny (15)
- NX czas wymienić na RX czyli rabat 100 tys zł (11)
- O/T? czy jak najbardziej T? Edukacja seksualna (26)
- OT - więcej religii, mniej edukacji seksualnej.... (98)
- Kolejny wypadek. (63)
- U mnie wreszcie troche bialo :-) (12)
- Kuny nie są fajne (45)
- OT - Prezes nadal nie wydał "czerwonej książeczki" (18)
- Cały Top Gear online - jest (11)
- Czymu pug 2008 taki drogi? (41)