vw golf

Więcej o:

vw golf

  • Hybrydowe VW Golfy 8 już w Polsce. Znamy ceny Golfa eHybrid oraz GTE

    jednak nie osiągi, a oszczędność i zasięg w trybie EV. Producent deklaruje, że na samym prądzie Golf eHybrid przejedzie nawet 80 km. Bardzo dużo, biorąc pod uwagę, że przyzwyczailiśmy się, że w pluginach to zwykle około 50 km. VW Golfa eHybrid wyceniono na 144 090 zł. W standardzie zaoferuje choćby pełne

  • AUDI S3/VW GOLF V6 4Motion

    AUDI S3/VW GOLF V6 4Motion Audi S3 i VW Golf V6 4Motion to dwie mocne wersje rodzinnych kompaktów. Silniki o mocy powyżej 200 KM, napęd na cztery koła, skrzynie biegów o sześciu przełożeniach N to podnosi nasze ciśnienie. Golf i S3 mają ze sobą więcej wspólnego, niż by się mogło wydawać na pierwszy

  • VW Golf VII GTI - 260 KM?

    VW Golf Cabrio GTI - test | Pierwsza jazda Szósta generacja niewiele zyskała w stosunku do piątej, jeśli za główny wyznacznik przyjąć moc. Obecne 210 KM to niby o 10 KM więcej, ale ewolucja aut konkurencji poszła znacznie dalej. Dlatego Volkswagen prawdopodobnie zdecyduje się na znaczne

  • VW Golf | Auto dekady

    , która teraz kusi klientów w salonach, ale pewnie nie odróżniasz jej od piątej. Zgadza się? Taki właśnie jest Volkswagen Golf - pełen sprzeczności, a jednak tak bardzo spójny i wyznaczający może nie trendy ale z pewnością standardy. Więcej o Golfach używanych - VW Golf III (1991 - 1999), VW Golf V (2003 - 2008

  • VW Golf IV (MR 98)

    VW GOLF IV (MR '98) Ocena ochrony przy zderzeniach czołowych i bocznych **** Ocena wyniku zderzenia z pieszym - b. d. Test zderzenia czołowego - 63 proc. Test zderzenia bocznego - 83 proc. Ogółem - 74 proc. Źródło: EuroNCAP

  • VW Golf Cabrio | Galeria

    VII. Czy to aby nie za późno? Zobaczcie galerię i oceńcie sami. Marcin Lewandowski Volkswagen Golf Cabrio | Wideo VW uczci Golfa GTi na Nürburgringu Samochody: VW Golf - ogłoszenia motoryzacyjne

  • Megaoszczędny VW Golf Bluemotion

    oporu powietrza wynosi zaledwie 0,27. Zawieszenie obniżono o 15 mm, a o niskie opory toczenia dbają specjalne opony Continentala dostosowane do większego ciśnienia. Nowy VW Golf Blue Motion jest więc megaoszczędnym autem, które jednocześnie jest w pełni funkcjonalne i potrafi rozpędzić się do 202 km/h