tazio nuvolari

Więcej o:

tazio nuvolari

  • Rycerze swastyki, cz. 22. Podchody, donosy i intrygi

    kierowców). Niestety von Delius zmarł w wyniku doznanych obrażeń. Czwarte miejsce zajał Tazio Nuvolari, mimo że jego Afa miala 250 koni mniej od Mercedesów Wyścigu naturalnie nie przerwano ? poważne wypadki były chlebem powszednim. W efekcie Grand Prix Niemiec zdobył Rudolf Caracciola w Mercedesie, a tuż

  • Techno Classica: Audi obchodzi potrójną rocznicę

    wygrywał wyścigi Grand Prix we Włoszech i w Anglii, a rok później Grand Prix Francji i Jugosławii. Za kierownicą zasiadał nie kto inny, jak Tazio Nuvolari. Trzeci jubileusz nawiązuje do roku 1988, kiedy Audi wycofało się z rajdów. To właśnie wtedy samochód spod znaku czterech pierścieni pojawił się w serii

  • Rycerze swastyki, cz. 27. Trzeci tytuł mistrza

    pozycji metę osiągnął Hans Stuck w jedynym z czterech wozów Auto Union, który ukończył zawody. Piąty był Giuseppe Farina w Alfie Romeo. W ostatnim wyścigu sezonu triumfował Tazio Nuvolari w Auto Union Typ D Ostatnim wyścigiem, który liczył się w klasyfikacji europejskich mistrzostw klasy Grand Prix

  • Rycerze swastyki, cz. 15. Gasnący blask trójramiennej gwiazdy

    ze zwiększonym tarciem wewnętrznym, ale wszystkich niedostatków W25K nie opanowano. Następne wyścigi też wygrali rywale: Tazio Nuvolari i Bernd Rosemyer Pochodzący z Monako Louis Chiron w ogóle nie ukończył zawodów, jego auto bowiem zupełnie wyzionęło ducha. Von Brauchitsch, umęczony ciasnotą w kabinie

  • Rycerze swastyki, cz. 29. Wojna wisi w powietrzu

    Uniona. Po dziesięciu okrążeniach zwycięzcą został Hermann Lang, ale Tazio Nuvolari w nowym wozie Auto Union dotarł do mety na drugiej pozycji ze stratą ledwie 11 sekund. We właściwych rękach wyścigówka z Zwickau miała szanse pomieszać szyki Mercedesowi. Na trzecim i czwartym miejscu dojechały Mercedesy

  • Historia Maserati | Sto lat, sto lat...

    napęd. Świetne od strony technicznej samochody jechały od zwycięstwa do zwycięstwa, prowadzone przez takich ówczesnych asów kierownicy jak Tazio Nuvolari i Giuseppe Campari. Modele 6C 34, 8C, 4CM wpisywały się na listy triumfatorów w rozmaitych wyścigach, także tych najbardziej prestiżowych, serii Grand

  • Historia kołem się toczy - Audi

    ). To właśnie za jego kierownicą Tazio Nuvolari zdobył tytuły Grand Prix Włoch i Anglii. Auto Union Type D Wybuch drugiej wojny światowej zahamował rozwój Auto Union. Po wojnie majątek spółki trafił do Związku Radzieckiego, a nowa firma VEB Sachsenring Automobilwerke Zwickau na terenie byłego NRD produkowała Trabanty

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.