peugeot 301

Więcej o:

peugeot 301

  • Peugeot 301 LPG | Test | Tanie jeżdżenie

    ). Dzięki temu 301 LPG nie zdradza z zewnątrz żadnych oznak "zagazowania". Wadą jest koło zapasowe zajmujące sporo miejsca w bagażniku. Zużycie gazu LPG w Peugeocie 301 1.6 wynosi około 9 litrów na 100 km Działanie instalacji jest automatyczne

  • Peugeot 301 | Ceny dobre na kryzys

    ; Peugeot 301 to pierwszy model marki z cyfrą "1" na końcu. Zgodnie z nowym nazewnictwem oznacza to samochód przystępny cenowo, skierowany do nowych grup klientów, którzy oczekują funkcjonalności i  wszechstronności, a jednocześnie nowoczesności i komfortu - słowem auto budżetowe

  • Peugeot 301 - globalny kompakt

    Peugeot Urban Crossover | Galeria »> Peugeot 306 sedan. Sprawdź ceny «< Budżetowy Peugeot 301 mierzy 4,44 metra długości i oferuje spory, bo oferujący aż 507 litrów pojemności, bagażnik. Do wyboru będą trzy

  • Peugeot 301 | Pierwsza jazda

    budżetowych pukają inni. Najpierw próbowała Skoda. Swojego Rapida wyceniła jednak na 47 950 zł., a to raczej stawia ją w szeregu samochodów haute couture niż pr?t-?-porter. Niewiele pomogła promocja i obniżka do 43 860 zł. Jak będzie z Peugeotem 301? To sporych rozmiarów sedan i

  • Peugeot 301 z instalacją gazową

    Peugeot 301 | Pierwsza jazda To o 1 500 zł więcej niż kosztuje standardowa wersja benzynowa modelu z rocznika 2014. Do zasilania LPG wybrano sprawdzoną, nieskomplikowaną jednostkę o pojemności 1,6 litra i mocy 115 KM. Dostawcą instalacji gazowej jest

  • Peugeot 301 | Czas na lekkie poprawki

    Peugeot 301 to duży sukces francuskiej marki. Od premiery w 2012 roku sprzedano już 360 000 egzemplarzy. Głównym rynkiem zbytu Peugeota i bliźniaczego Citroena C-Elysee są wschodnie rynki wschodzące, ale budżetowe sedany znalazły też wielu klientów nad Wisłą. Polski cennik aktualnie otwiera kwota

  • Peugeot 405 wciąż jest bestsellerem. Niewiarygodne, ale prawdziwe

    irański Peugeot 405 i Peugeot Pars zostaną zastąpione przez znacznie nowszą konstrukcję koncernu PSA przeznaczoną na rozwijające się rynki: Peugeota 301. Klienci w Iranie i Kazachstanie pewnie będą niepocieszeni. Na zakończenie warto przytoczyć kolejną ciekawostkę z pierwszego z wymienionych rynków. Ze