modus

Więcej o:

modus

  • Renault Modus

    Francuzi dali się ubiec i gładko wyprzedzić przez Toyotę (Yaris Verso), Hondę (Jazz), Opla (Meriva), Fiata (Idea) i Mitsubishi (Colt). Ale przynajmniej pod jednym względem Modus zachowa palmę pierwszeństwa. Jako pierwsze auto tej wielkości zdobył maksymalną notę w crash-testach EuroNCAP. To już siódme

  • Renault Modus

    Modus jest tak ważny, bo to pierwsze Renault skonstruowane na płycie podłogowej segmentu B - stworzonej wspólnie z Nissanem. Na dodatek reprezentuje szybko rozwijający się segment miejskich minivanów i zapewne znajdzie się wśród najlepiej sprzedających się małych aut francuskiej firmy - po nowym

  • Renault Modus 1.4 16V 98 KM

    Modus wygląda jak... średnia obliczona na podstawie Twingo i Scenica. Do jego konstrukcji wykorzystano jednak opracowaną wspólnie z Nissanem płytę podłogową obecnej Micry (po niezbędnych modyfikacjach), której użyto również w Dacii/Renault Logan i która trafi do następcy Clio. Prócz niej do budowy

  • Numer 12/2004

    Multipla - jedyne dwa minivany z układem foteli 3+3 Luksus za rozsądną cenę: Jaguar X-Type, Mercedes-Benz Klasa C oraz Subaru Legacy Megatest Renault Modus - miejski minivan o wielu możliwościach Test Hyundai Santa Fe - niepozony SUV udowadnia swoją klasę Minitest Toyota Corolla Kombi 1.4 D-4D - z nowym

  • Numer 11/2004

    minivan Porsche Boxster II - nawiązuje do modelu 911 Nowe Suzuki Swift - dla przysłowiowego Kowalskiego Samochody oczekiwane do połowy 2005 r. Jakie auto Pierwsza jazda Renault Modus - miejskie i wielofunkcyjne Dacia Logan - geny Renault Seat Toledo III - pewność prowadzenia Opel Astra III Kombi

  • Salon Genewa 2011 | Renault R-Space

    Renault R-Space mierząc 4,25 m długości jest nieco mniejszy od modelu Scenic. Zapowiada nową erę stylistyki francuskiej marki, ale także znaczącą rewolucję pod maską. Wygląd R-Space'a jest dość futurystyczny i ciężko spodziewać, że w takiej formie trafi do seryjnej produkcji. Z drugiej strony drzwi

  • Wielkie (na) wakacje

    W segmencie maluchów już i tak roiło się od modeli Renault. Clio, Thalia, Modus, poprzednie Clio z przydomkiem Storia -w sumie krótszy hatchback i dłuższy, trzy- albo pięciodrzwiowy; do tego sedan i mikrovan. Można pomyśleć - dla każdego coś miłego. Jednak rynek jest tak zatkany i tak wybredny