jean ragnotti

Więcej o:

jean ragnotti

  • Jean Ragnotti: geniusz, który nigdy nie dorósł

    Jean Ragnotti to prawdopodobnie jedyna żyjąca osoba, która jest bohaterem regularnie drukowanego komiksu. 76-letni dziś Jeannot wycofał się z profesjonalnego sportu samochodowego w roku 1996, a na emeryturę z Renault Classic odszedł kilka lat temu. Mieszka w Malezji, ale na pewno do dziś do końca

  • Wideo | Renault R.S. 01 w policyjnym mundurze

    bestia dostała specjalne malowanie, policyjne LED-owe światła z przodu oraz specjalny panel pod tylnym skrzydłem do komunikowania się z innymi użytkownikami drogi. Za kierownicą 500-konnego radiowozu zasiadł Jean Ragnotti, utytułowany kierowca wyścigowy i rajdowy. Zapraszamy także do naszej galerii

  • Moja przygoda z wyścigiem 24h Le Mans, cz. 7. Nocna jazda

    pocieszyć, Jean Ragnotti opowiada o kolegach, którzy zginęli na tym torze Gdy część samochodów oddala się w mrok nocy, przyspieszam i próbuję odzyskać rytm. Ostatnie okrążenie jadę już bardziej pewnie, ale na pytanie mechaników: "jak było", zgodnie z prawdą odpowiadam, że bardzo ciężko. Słuchający

  • Zobaczcie, jak kanadyjska mama rusza na zakupy. Nie mylić z Karen [WIDEO]

    Zdaję sobie sprawę, że manewr wywodzący się ze sportowej jazdy i popularnie zwany "jotką", nie jest jakimś wyjątkowym wyczynem. Służy do szybkiego odwrócenia auta w czasie jazdy tyłem, w przeszłości lubił go stosować m.in. genialny francuski kierowca Jean Ragnotti. Więcej motoryzacyjnych wiadomości

  • 50 lat Renault 8 Gordini | Święto w Loheac

    12 Gordini. Nie ma chyba fana wyścigów samochodowych, który nie doceniałby wkładu powyższego pojazdu w tę dyscyplinę. Za kierownicą tego modelu siedziało wielu mistrzów: Jean-Claude Andruet, Jean-Luc Thérier, Jean-François Piot, Jean-Pierre Jabouille, Michel Leclere, Marc Sourd, René Metge, Jean

  • Lamborghini Miura i Renault 5 Turbo. Co je łączy?

    Renault. Testy prototypów prowadził głównie uzdolniony kierowca Formuły 3 Alain Serpaggi (dziś jeden z kierowców prezentujących publicznie zabytkowe samochody z kolekcji Renault Classic). Oprócz niego męczyli je wirtuoz kierownicy Jean Ragnotti oraz francuski mistrz rajdowy i późniejszy wieloletni szef

  • Renault R8 Gordini - niebieskie pudełko

    chłód śnieżycy lepiącej mi się do twarzy. Zaczynają się jazdy. Nareszcie. Francuzi, niektórzy nawet nieco mniej zwinni ode mnie, gramolą się powoli. Auta kursują w dół i w górę; wielki Jean Ragnotti, Alain Serpaggi i inny niegdysiejszy wielki mistrz wyścigowy, Michel Lecl?re, pracują ciężko, wożąc

  • 15 najciekawszych samochodów, jakimi jeździłem, cz. 1

    sobie jest mocno surrealistyczny. Ale siedziałem tam za kierownicą rajdowego Renault 8 Gordini, podczas imprezy dla francuskich dziennikarzy, którzy byli wożeni tylko jako pasażerowie. Pozwolono mi usiąść za wolantem wyłącznie dlatego, że pozytywne świadectwo wystawił mi sam Jean Ragnotti. Samochód okazał

  • 30 lat Renault 5 Turbo

    maksymalna wynosiła 170-225 km/h. Już pierwsza impreza z udziałem 5 Turbo należała do udanych. W listopadzie 1980 roku załoga Jean Ragnotti/Jean-Marc Andrie zajęła drugie miejsce w górskim rajdzie Criterium de Cevennes. Później było już tylko lepiej. W styczniu 1981 roku Ragnotti stanął na najwyższym podium