infiniti q30

Więcej o:

infiniti q30

  • Infiniti Q30 | Pierwsze oficjalne zdjęcia [aktualizacja]

    Salon Genewa 2015 | Infiniti QX30 Concept | Czas na crossovera Oficjalnej premiery Infiniti Q30 możemy spodziewać się na tegorocznym salonie samochodowym we Frankfurcie. Będzie to pierwsza próba Japończyków w segmencie C premium. Co już wiemy o zbliżającym się modelu? Od strony technicznej Infiniti

  • Salon Frankfurt 2013 | Infiniti Q30 - galeria

    Infiniti FX Vettel Edition - test Infiniti przechodzi trudny okres. Sprzedaż jest daleka od ideału, ale Carlos Ghosn dał marce szansę wykazania się - do 2020 roku. Infiniti musi zatem postarać się zwiększając zarówno rozpoznawalność, jak i sprzedaż. W realizacji celu na Starym Kontynencie ma pomóc

  • Salon Frankfurt 2013 | Infiniti Q30

    rodowodem. Jesteś zainteresowany kupnem Infiniti? "Infiniti Q30 Concept stanowi preludium do rozbudowy gamy produktów, na której to opiera się nasza dynamiczna strategia rozwoju światowego. Dążymy do tego, aby naszą ofertą zainteresować nowoczesnego, otwartego na nowości, żądnego luksusu klienta, a Infiniti

  • Infiniti Q30 | Oficjalne zdjęcie szpiegowskie

    automatem i z napędem obu osi 4Matic. Oficjalna premiera Infiniti Q30 prawdopodobnie nastąpi podczas salonu samochodowego we Frankfurcie, po której auto trafi do salonów. Na tym jednak nie koniec ofensywy Infiniti, bowiem marka planuje jeszcze jeden podobny model. Będzie to crossover QX30, którego prototyp

  • Salon Frankfurt 2015 | Infiniti Q30 | Nowy crossover na rynku

    , dwusprzęgłowa przekładania o siedmiu przełożeniach. Infiniti nie musi być drogie - sprawdź polskie oferty Infiniti Q30 powinien wejść do sprzedaży jeszcze przed końcem roku. Kiedy dokładnie pojawi się w Polsce jeszcze nie wiemy. Nie znamy też polskich cen nowego crossovera klasy premium. W oczekiwaniu na dalsze

  • Koncepcyjna ofensywa Infiniti

    już przyczyniły się do efektu prac nad dynamiką jazdy wchodzącego na rynek Q50. "Infiniti Q30 Concept jest preludium do rozbudowy portfela produktów, które leży u podstaw naszej globalnej strategii agresywnego wzrostu. W naszym dążeniu do odwołania się do nowoczesnych, młodych i myślących klientów marek premium