ducati monster

Więcej o:

ducati monster

  • Nowy Ducati Monster 30 Anniversario. Kiedy bestia jest piękna

    Powiedzieć, że Ducati Monster stworzył segment naked bike to może zbyt wiele, bo trzeba pamiętać, że japońskie firmy rozpoczęły sprzedaż tzw. UJM (Universal Japanese Motorcycle) już w latach 70. Za to śmiało można powiedzieć, że wraz z premierą pierwszego Monstera w 1993 r. włoski producent

  • Moto na moto: Ducati Monster - kociołek Panoramixa na bazie espresso

    Ducati Monster to weteran rynku motocykli. Od 1993 roku wyprodukowano ponad 350 tysięcy egzemplarzy, a założenia od lat są takie same - połączenie sportowych osiągów z wygodą i łatwością prowadzenia. Choć zmieniła się konstrukcja Monstera, sama idea motocykla jest taka sama. I jest tak dobra

  • Monster 796 - do kolekcji

    W praktyce oznacza to połączenie wyglądu modelu 1100 (95 KM) z łatwością prowadzenia słabszego 696 (80 KM). Nowy silnik tak naprawdę swoją premierę miał w Hypermotard, dlatego już wcześniej można było się spodziewać, że trafi on również do Monstera. Moc 87 KM oraz moment 76 Nm produkuje

  • Suzuki SV 1000 - Motocykl używany

    nawiązania równorzędnej walki rynkowej z włoskimi przedstawicielami klasy wyższej, dysponującymi silnikami V2 (Ducati Monster 1000, Cagiva Raptor 1000) oraz japońską koalicją uniwersalnych czterocylindrowców (Yamaha FZS 1000 Fazer, Honda Hornet 900). Pod względem kosztu zakupu TL 1000 też nie wypadał

  • Moto na moto: Suzuki SV650 to wciąż złoty standard motocykla

    dla niego miejsce w trójce moich ulubieńców. A to najtańszy "dorosły" (o poj. powyżej 500 cm3) motocykl, jakim jeździłem. Zacznijmy od wyglądu. Miejska legenda mówi, że Suzuki chciało zrobić wersję seksownego Ducati Monstera, która się nie psuje. Nie wiem, ile w niej prawdy, ale muszę przyznać, że trzyma się kupy

  • Moto na Moto: Kawasaki Z900 - sportowiec w niepozornym wydaniu

    będzie znaleźć mu idealnego przeciwnika. Ducati Monster ma 111 KM, jest o ponad 20 kilogramów lżejszy (188 kg gotowy do jazdy) i przede wszystkim ma dwa cylindry. Za Monstera zapłacimy 53 900 zł. Innym konkurentem może być wspomniana nieco wcześniej Yamaha MT-09. To też dziewięćsetka o mocy 119 KM i masie 189 kg

  • Rinspeed - samochody ze Szwajcarii

    napędzane jest 5,7 litrowym V8 o mocy 409 KM. Zawieszenie jest pneumatycznie, regulowane na wysokość. Z tyłu Tatooo.com załadowany ma podwodny skuter, stylizacją i kolorem utrzymany w stylu samochodu. Alternatywnie z tyłu zamontowany może być specjalnie przygotowany Ducati Monster 900 S. Z tyłu montowany

  • Dwukołowe dziwolągi. Obejrzałem wszystkie, wybrałem najlepsze

    przypadku rodziny Dragster firmy Italjet sytuacja wygląda inaczej. To golas inspirowany konstrukcjami w rodzaju motocykla Ducati Monster. Stalowa rama kratownicowa została dodatkowo wyeksponowana jasnym kolorem lakieru, a takie podzespoły jak zawieszenie i silnik są doskonale widoczne pod nią. Italjet

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.